1

Jag har problem med att posta upp bilder i min projekttråd, de kommer bara med som länkar. Någon gång har det gått att lägga upp bilden i tråden. Den enda skillnaden jag kan se på bilderna är att de som funkar har något mindre upplösning. De som inte funkar har 800*600, de som inte funkar har 480*????

Vad kan det vara tro?

/Janne

Bay 78 Kleinbus under uppsvetsning, Bay 77 Donatorbuss (skrotad nu), T23 projekt

2

Nu är jag ingen expert på det här men vill minnas att problemet har varit på tapeten förr.
Jag tror det är så enkelt som att du ska ändra ändelsen i filnamnet från .jpeg till .jpg
Prova det och om det inte funkar får ja väl gå å dra nåt gammalt över mej  ICQ/ad

VW typ 3 1600 TLE 1971

3

Kanske inte svar på frågan, men jag länkar upp mina bilder från photobucket.com, jag tycker det funkar bra. Men under senaste året har photobucket lagt till små reklamfilmer på sin sida så att det går långsamt att ladda om man har en långsam uppkoppling. Men fotohinken finns som app till Ipad och kanske till Android också, där funkar det riktigt bra. Om man vill kan bilder tagna med telefonen laddas upp i hinken automatiskt då man kommer i närheten av sitt trådlösa nätverk.

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

4 Senaste redigerad av Johan W (2015-01-01 16:16:50)

Minska storleken och prova då funkar det nog, det finns en gräns runt 600kb någonstans Default/hmm

Post's attachments

Attachment icon crw_3013_rawproc2.jpg 722.65 kb, 42 downloads since 2015-01-01 

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage