1 Senaste redigerad av Stefan tambour (2014-12-13 16:44:23)

Stått några år men gick bra då kompisen skulle
Ha den till en buggi men köpte en buss motor
Av mig istället
Det jag vet nu är att den går runt och att vevaxeln
Inte glappar Def aavgassystem saknar lamell o luftburk
Finns i finspång
2500kr
0723925404
Stefan

Post's attachments

20141206_105130.jpg, 163.3 kb, 640 x 480
20141206_105130.jpg 163.3 kb, 123 downloads since 2014-12-06 

2

Köpte motorn, men efter sms:ande kan VW skroten inte fixa den till en fraktföretag, bussgods el liknande, trots att jag betalar frakt. Svaret blev hämta motorn från Finspång ca 30 mil,....enkel resa ICQ/ac 

VW skroten Finspång ????

3

Japp han kallar sig så, prova ring - sms ,pm och dyligt är ju hopplöst att förstå varandra på.

Edström / Motorgården ICQ/ad

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

4

Det finns de som åkt längre för att hämta
Jag har 6 mil till bussgods
och kör dom pall i bussen
Om jag kunde fixa frakten så ville du köpa
Mvh Stefan Tambour
0723925404

5

Om du kallar dig för VW Skroten i Finspång och du säljer en hel del delar vad jag kan förstå så måste man acceptera att bistå med att lämna god till befraktare, detta om man ska kunna sälja seriöst.
Hur du löser det med samordningen är ju en lösning du bör lösa. Alla andra skrotar fixar ju det. Du kanske måste ange att du inte kan stå för inlämning till fraktbolag eller bistå med inlämning.

Uppge då att allt du säljer skall avhämtas på plats så slipper du göra köpare besvikna, har själv sålt en hel del både i Sverige och utomlands och då sett till att bistå med fraktlösningar både i tid och inlämning, Tydligen är så inte fallet med VW skroten i Finspång]  ICQ/ac

6

Hej det va någon hemma som
Tyckte att det var som en skrot med alla grejer

Det står finns i Finspång i annonsen
Men ändrar

7

Bara för man kallar sig skrot så är det kanske inte i den meningen , tänk vad mina grannar kallat mig genom åren! Skulle alla dom namnen brukats så har man mycket att leva upp till, vad glada att det finns någon som säljer sina grejer finns för många som "lagrar delar" i mitt tycke ICQ/af

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

8

Killen har fast pris också....30 mil är för f_n inget! Jag körde Skåne - Sidensjö för att hämta två motorer, 126A....130 mil enkel, jädra gnällspik! ICQ/am

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

9

Det var värst vad gnälligt det var!
Vill man ha motorn så är det bara o hämta,
Man kan inte begära att säljaren ska lösa allt...
Annars får man väl vänta tills det dyker upp nåt hos grannen

Numera ägare till en bay-71

10

Tjena!
Jag undrar om det finns gjutning alternativt hål för bussbalk även på den här. ICQ/ab Skulle vara trevligt om det finns hål för typ 3 oljesticka med. Skulle kunna komma i helgen om det passar och titta på motorerna.
Mvh Calle

11

Hej det är hål för buss balk
Det går bra att komma
Är hemma i helgen

12

Fint! Jag ringer imorgon.