1

Kom på att det är här man ska fråga om någon har en vagn över från en industrimotor.
Så länge den är något sånär hel så är jag nöjd då jag ändå ska kapa sönder och bygga om den till en lunningsvagn att ha bakom 4hjulingen.
Egentligen kan man säga att jag är ute efter en smal och hyfsat kort vagn. Inte något överpris på det heller.

Om någon har något i den stilen av det jag söker så skicka ett pm. Dock vore det enklast om det var i västernorrland. Transporter från Umeå och neråt är väll inte svårt att ordna. Men ju närmare Härnösand desto bättre.

Mod ä va den fege ta te när´n int törs

2

Typ denna som Tomas tipsade om igår?

http://www.blocket.se/goteborg/Obromsad … 16&w=3

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

3

Japp! Något i den stilen fast gärna en mindre modell då den ska mellan stock och sten i skogen.
Priset på den där tyckte jag var i överkant. 500 kr är mer lämpligt för en oreggad vagn. Mer än det har jag inte betalat för de skrotvagnar jag köpt på senare tid.

4

Jag har en och den finns i Gävle

70:a Cab, Gazzer, Variant

5

Mmm... men då var det lite långt att åka då. Men jag vet vart det finns om det skulle vara någon som brakar neröver någon gång. Men tack för visat intresse   ICQ/ab