1

Ett Jpm kam kit med 8st kvalitets lyftare samt inkörningsmedel. Kammen är ny och
har aldrig varit monterad. 2 grader vassare än en FK89 och lyfter 0.5mm mer än
en sådan. Slipningen är något helt annat mot för allt annat på marknaden
och är mycket skonsammare mot lyftargalleriet.

Om det är någon som funderar på att köpa en FK89:a eller liknande är det
här ett tillfälle att få en bra kam till ett bra pris. Den kostade 5000:-

Säljes för 3000:-

070-2132762

https://farm9.staticflickr.com/8563/15700371579_3c638c6c0f_b.jpg
image by flat4sprintstar, on Flickr

https://farm9.staticflickr.com/8620/15266768933_26ef0c4df7_b.jpg
image by flat4sprintstar, on Flickr

2

Har kan man handla och vara saker pa att det ar oanvant. har du den kvar till julfesten sa koper jag den.

3

Hans Landelius skrev:

Har kan man handla och vara saker pa att det ar oanvant. har du den kvar till julfesten sa koper jag den.

Ok Hazze, gäller att passa på nu när det är utförsäljning  ICQ/ab

4

Hans Landelius skrev:

ICQ/ad

5

Det blev ett jädra drag efter den här!

Nu är den såld!

6 Senaste redigerad av Svwerker (2014-11-27 16:19:39)

Kan man banna ö-bor?  Default/lol

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Svwerker skrev:

Kan man banna ö-bor?  Default/lol

Hur tänker du då? ICQ/ad

DBRVW.SE

8

Svwerker: jag har en fin FK46:a som du kan få till ett mycket förmånligt pris! ICQ/ae

9

Fan detta hade ju varit super till musmaskinen. Synd man inte kan vara på nätet hela dagarna!!

10

Niklas skrev:

Fan detta hade ju varit super till musmaskinen. Synd man inte kan vara på nätet hela dagarna!!

Tänkte faktiskt på din maskin när jag la ut den. FK 89 fungerar bra i Turbo maskiner har
jag för mig Fredde sa.

11

Lite provision kan man val tanka sig nar jag garanterar att allt ar nytt.

12 Senaste redigerad av Fidde (2014-11-27 19:09:19)

Hans Landelius skrev:

Lite provision kan man val tanka sig nar jag garanterar att allt ar nytt.

Ska man använda prylarna? Fränt att äga duger bra åt mig   ICQ/af
OCH ordet garanterar ska man nog vara lite försiktig med tror vi!

13

Fidde skrev:

Svwerker: jag har en fin FK46:a som du kan få till ett mycket förmånligt pris! ICQ/ae

Jag har lite kammar att välja på men ska jag ha något annat så är det JPM som gäller.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

14

Svwerker skrev:
Fidde skrev:

Jag har lite kammar att välja på men ska jag ha något annat så är det JPM som gäller.

Helt rätt! ingenting att fundera på, en sådan lär du ha  ICQ/ab

15

Svwerker, är det en gatmotor eller för race?

16

Gata

Ali G

17

Jag har köpt en JPM gatkam till min andra 2332 för gatan. Den ska vara mycket bra,
ska bli intressant den dagen man får fart på den

18

Jag har köpt en JPM gatkam till min andra 2332 för gatan. Den ska vara mycket bra,

19

20

Fidde skrev:

Jo vi vet det nu  ICQ/ag

21

hasse skrev:
Fidde skrev:

Jo vi vet det nu  ICQ/ag

Haha! Knas telefon! ICQ/ag

22

Jag har kört FK89 hela tiden i 1641an. 1,5:1 pauter rullisar så har varit lagom lyft.
Stoppade i FK47 när jag byggde ihop för sista racet, med 1,4:1. Inte riktigt samma fjång.

Kanske skulle slå JPM en signal, hmm...

23

FK-89 funkar ju bra på gatan men JPM's har mer öppetarea och är ändå snällare rent mekaniskt.

Ali G

24 Senaste redigerad av Fidde (2014-11-28 17:16:18)

Niklas skrev:

Jag har kört FK89 hela tiden i 1641an. 1,5:1 pauter rullisar så har varit lagom lyft.
Stoppade i FK47 när jag byggde ihop för sista racet, med 1,4:1. Inte riktigt samma fjång.

Kanske skulle slå JPM en signal, hmm...

Gör det! Kostar en slant, men i ett helt motorbygge är det inte farligt...

25

Åker sådan

Turbo Town "Home of overboost addicts"