lägga in bild från photobucket app till forumet. Hur? nån som vet?
Japp! Gå in på bilden och tryck på I:et med en ring runt nere i vänster hörn. Där inne finns det en kolumn som heter IMG och den rutan finns en adress. Klicka på den adressen så kopieras den. Sen är den bara att klistra in i inlägget här på forumet!
( så funkar det iaf när man gör det på en iPhone ) Lycka till! 
Risto, har en iPhone 5. Hur går man till väga för att ta från telefonen och få in det på forumet.
Gärna en beskrivning av hela förloppet. Ni behöver ej skratta, det klara jag av själv 
Ok, jag utgår får att du laddat ner appen och skapat ett konto på photobucket? Då gör du iaf såhär: Inne i appen finns ett plus med en ring runt, om du trycker på den får du upp några olika val. Ett av dom valen är upload, den ska du trycka på. Sen får du välja ifrån vilket album i telefonen du vill ladda upp en bild ifrån. Väl den/dom bilder du vill ha och klicka på next uppe i höger hörn. Där får du välja vart bilderna ska hamna i photobucket, jag brukar välja "Your bucket" alternativet. Så när du valt den så klickar du på upload uppe i höger hörn och då börjar bilden / bilderna laddas upp ( det kan ta en stund ).
Efter att bilden blivit uppladdat trycker du på den, sen trycker du på i:et som har en ring runt sig i nedre vänstra hörnet. Där inne så klickar du på länken som står till höger om "IMG" ( Då kopieras länken )
Sedan gör du ett inlägg på boxerville, och där du vill att bilden ska hamna håller du ner fingret och får upp alternativet "klistra in" och då väljer du det. Sedan är det klart!
( Du ser alltså inte bilden i inlägget just då, utan bara adressen som du kopierat. )
Bilderna som du vill infoga på boxerville måste alltså först laddas upp i photbucket.
Hoppas att det funkar för dig!