Det har stallet skulle man ha varit som klippt och skuren for. For ungefar 35ar sen. Folkabuss fran -65 med campinginredning,langt har och valtranad kropp, ingen radsla for vatten och vagor. Idag da? Nagot radd for vatten. Akte fran LA igar och tog Highway 1 upp till Pismo Beach. Fint stalle med en otrolig beach. Nagot svalt pa kvallarna men runt 20 pa gagarna. Aker till SF idag och lastar in alla delar i Corvairpickisen som skall hem. Kan varmt rekomendera en resa till CA nar det fina svenska novembervadret tar over. 3800 tur och retur med Nowegian. Kommer hem 6dec sa ar det nan som har ett arende till Piece Performance sa far det vanta ty min telefon funkar inte langre.
Du får sluta ge dina nya telefoner till ungarna. Tror fasen du är den sista jag känner som har en telefon med knappar...
Hoppas att allt gått bra. Skall bli spännande att se Corairpickisen. Måste se till att ligga på plus hos regeringen så att jag kan åka med nästa gång...
Ta med hela familjen till CA nasta gang kostar javligt mindre an en knullbombare till Thailland. kan inte ha en i-phone da dom inte tal 80-90 hypoid nar folk ringer nar som helst pa dagen.