1

I vissa av trådarna jag kollar i syns ej bilderna direkt i tråden det är bara en blå ikon med frågetecken i, det konstiga är att förr kunde jag se dessa bilder och om jag använder sambons telefon är det inga problem.
Det verkar bara vara photobuckets bilder som strular för mig, är det nån annan som upplever samma eller har en lösning på problemet.
Jag har kollat telefonens inställningar men blir inget klokare av det och inget är ändrat sen förr.
Telefonen är en Samsung galaxy s advance.
Att kolla projekttrådar utan bilder är ju dötrist.
Eller kan det va så att telefonen numera bör förpassas till ett museum med sina 2 år på nacken.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

2

du har inte missat någon uppdatering som gör att de inte funkar som de ska då?

3

Verkar inte som det har kommit uppdateringar till denna telefonen, har sökt emellanåt men den har inte hittat några nya.
Jag har haft samma tanke själv.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65

4

ofan. har själv en samsung galaxy 4active och har inga problem. den är iaf ett å etthalft år gammal. har du provat i google crome läsaren?

5

Har provat att installera chrome men får bara svaret att telefonen inte är kompatibel med det.
Kanske bara är att konstatera att mobilen var ny o modern från butiksdörrn ut till bilen ICQ/ac

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65

6

Låter som om den kör en väldigt gammal Android-version. Kolla forumet på Swedroid om de har några tips. Tyvärr kommer det nog inga officiella uppdateringar till en så gammal telefon, så om du inte vill roota den och trycka in en annan ROM, är det nog kanske dags att se sig om efter en nyare lur... ICQ/an

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

7

Problemet löst, efter konsultation med telefonbutiken så skulle jag prova att göra uppdatering med telefonen inkopplad till datorn och det fungerade den vägen, o nu kan jag se bilder igen ICQ/ag

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65

8

Greit  ICQ/ab