1

Hej!
Tänkte bara lägga en stänkare och se om någon jag ej känner till, kommer bli i behov av garageplats framöver.

Håller på att planerar ett folkvagns garagebygge som kommer bli riktigt bra förhoppningsvis när det är klart!
Tanken är att det ska vara i drift under sommaren / hösten nästa år.
Men för att det ska vara möjligt att få en rimlig månadshyra per skalle skulle det behövas 1-2 personer till.

Kommer bli en stor vagnshall, samt maskin/arbetshall plus ett lagerloft. Riktigt bra ytor och schysst område strax utanför centrum.
Möjlighet att hyra för vinterförvaring kommer finnas!
Kommer även vara möjligt ( kommer troligen ske i framtiden också ) att anordna någon typ av träff inne på området. Går säkert att ha ett 50tal bilar utanför byggnaden.

Som ni förstår är det i planeringsfas nu, men lika bra att vara ute i god tid för att hinna få ihop allting.
Min vision är att det kommer bli ett fantastiskt ställe att meka, hänga, dricka svart och ljuga. Och framförallt gemenskapen och möjligheten att utvecklas. 

Vi vill helst att det enbart blir ett folkvagnsgarage, men skulle det knipa kan det komma bli ett alternativ till att några få! stukade "nyare" japanare/tyskar ev hyr in sig...
Men det vill vi ju helst inte.  ICQ/af

Skriv gärna i tråden eller skicka PM till mig!

Mvh Sebastian

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019