1

hej

Jag tycker om bra affärer med bilar och så men så hör man folk som lurar gamla människor. ICQ/ac

Det fanns en gammal splitbus i göteborg som ett par har ägt sedan 70 och bilen är en 67a camping inredd.
Jag har skrivit lappar på bussen men ej fått svar men när jag skrev på taket på en leksaks splitbuss så kom svaret att den är såld till en man som skulle låta bussen gå i familjen och att hans son skulle få den.
Det var min tanke med eftersom vi hade en samba buss när jag var liten så vill jag att mina barn skulle få uppleva detta med.
Bussen såldes för......10000kr !!!!!!!!!!!!! med löftet om present till sonen, bussen var besiktigad och fullt körbar med delar till mm mm 10000kr !!!!!!!!!!!!!

Och för mig är det en solskens historia att mannen fick köpa den för en billig peng och låta den gå i familjen.

Jag hittade den på blocket för 140.000kr nu, där gick solen o moln för mig ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ac
Jag är inte bitter att jag missade den men jag hade en avsikt att behålla den så länge jag är körbar det kan jag svära på min fars grav men jag känner bara sorg att det blev en penga ko av den vackra lilla bussen som gått runt i europa ,afrika, egypten mm mm och han blev lovad av en att bussen skulle få bli en famile medlem men blev bara en "bra" bilaffär tyvär.

ICQ/an

2

Länk?

Gubbjävel; dvs originalfantast

3

Fyfan vad lågt gjort...  ICQ/ac

4

Ovanligt....

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

5

Längst ner
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=8&p=547

Ät gul snö, det kan vara öl.

6

ICQ/ac

7

Annonsen är borta från blocket nu, antingen vart den såld eller så kanske han fick dåligt samvete och beslöt sig för att behålla den..

Typ 2 Buss -72 Renovering pågår

8

Den där bussen träffade min vän förra sommaren. Han pratade länge med ägarna som var världens sötaste gamla par, dom hade haft den väldigt länge och kört runt med den.

I våras när jag var klar med min bay så tänkte jag att jag skulle kolla upp den där och kanske slå en signal. Blev lite irriterad när jag fick utdraget från Transportstyrelsen kan jag säga eftersom den hade bytt ägare dagen innan jag kollade.

Men det kommer fler bussar...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975