Den årliga crusingen i Säter är fredag den 22 juli i år.
Vi som åker folkvagn skulle försökt samla ihop oss och åkt konvoj? Vore riktigt kul! 
Ses där!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Crusing Nostalgidagarna i Säter 22 juli
Du måste logga in eller registrera för att svara
Den årliga crusingen i Säter är fredag den 22 juli i år.
Vi som åker folkvagn skulle försökt samla ihop oss och åkt konvoj? Vore riktigt kul! 
Ses där!
Vet inte än om ja kommer att åka "hem" den helgen, gör ja de åker ja gärna konvoj!
hur mkt bilar som helst ju!! 
Komsi komsi! Blir skoj som fasen ju 
Vi kör samma uppställning som förra året.. Vi parkerar nere vid hundbadplatsen och kollar på cruisingen och dricker öl 
Jag tittar troligen upp med buggyn mot eftermiddagen/kvällningen, om plastbalja är välkommet i karavanen 
Hoppas jag har något att åka i tills dess då 
Så mycket luftkylt som möjligt mot alla oljepråmar! Vi som vill glida luftkylt på rad kanske skulle samlas vid Statoil vid klockan 18.00 eller något sådant?
Jag tror det kommer att bli "Totally Mental" i Säter. 
Fick en bild utav farsan igår, antar att de var från Säterdalen
Var iaf en bild på din bil michos! 
Schysst, jo jag var där
Var många som fotograferade min bil faktiskt. Takräcke, originallack från 1958 och knöcklad nummerplåt drar mer folk än nyrenoverade jänkare och 2009 års Mustang...
Men om någon annan ahr något annat förslag på bättre samlingspunkt, post it up!
Kommer, om det inte är apväder.
kömmä!
Snart rullar några blårykande mopeder mot Säter! 
kanske svänger förbi om det är ok väder, tveksamt om det blir luftkylt dock 
Skiter i de, för osäkert väder...Tar inte ut notchen i vilket väder som helst
haha...nejdå!
Vilket tråkigt väder=/
Vädret är boogroof, men jag kör ändå 
Jag åker nu 
Vafaan. Bussen startade inte!!! Är i chock.
Var de mkt folk? Hur blev vädret till slut?
Vafaan. Bussen startade inte!!! Är i chock.
whaaat..vilken?
Var de mkt folk? Hur blev vädret till slut?
mycket jänkare men några luftkylda var det. inte en droppe regn medans jag var där 
Den gröööne. Men ett nytt batteri löser den fadäsen.
Kul cruising med massor av bilar och en riktigt rolig slinga att köra 
http://www.dt.se/nyheter/sater/1.374192 … ka-i-sater
All cred till arrangörerna! Men jag stör mig på att det i inbjudan står att endast fordon av 1981 års modell och äldre är välkomna, ändå kryllar det av nya Mustanger och ibland även stylade plastbilar!
Man kan säga att det som blev slutet för gårdagskvällen var när en ung kille i en Audi S8 kör som en tok ute på riksvägen och upptäcker alldeles försent att det är rött i korsningen. Tvärnit, totalmosar en Peugeot för att sedan fortsätta mot en klunga barn som parkerat sina cyklar efter vägkanten. Bilen plöjer in i cyklarna och en av pojkarna som inte hinner undan blir klämd mellan några cyklar. Han står senare och blöder rätt skapligt från armbågen, men eftersom det är mycket folk får han hjälp.
Överallt där man satte fötterna knastrade det till. Ett söndertrasat bilbatteri stod några meter från olycksplatsen helt söndertrasat.
Hade S8:an åkt några kilometer i timmen fortare hade tre-fyra barn mist sina liv.
SKÄRPNING HUR MAN BETER SIG MED BILAR I STORA FOLKMASSOR PÅ CRUSISINGAR! De som har ett genuint intresse av sina veteranbilar brukar inte köra som idioter med dem, annat än under ordnade tillfällen typ bankörningar. Men när folk i moderna effektstinna bilar kommer och ska leka, då står obi dobi dolyckan och väntar runt hörnet...
Hoppas att Nostalgic Club tar till sig av det här så att det annars supertrevliga arrangemanget kan leva vidare!
Håller med dig att det var riktigt trevligt med cruisingen i går i Säter. Flöt på rätt så bra hela tiden, och slingan gillar jag riktigt bra.
Märkte också att det dök upp en massa "plast bilar", epor och nyare bilar. Och det är ju inte rätt att de ska vara med, tycker jag.
Men för övrigt var det en toppen-kväll i Säter! 
Nu är det bara att putsa vidare till cruisingen i Falun på Onsdag! Det ser vi fram emot 
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Crusing Nostalgidagarna i Säter 22 juli
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.