varför har vi inte rejsat sånna här i sverige 
376 2012-12-06 21:25:38 Senaste redigerad av vwove (2012-12-06 21:25:52)
377 2012-12-09 20:00:08 Senaste redigerad av Erbro (2012-12-09 20:00:30)
Luftig
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668
annorlunda vw splitbuss... vw ECE 9.150

380 2012-12-14 14:49:40 Senaste redigerad av Bajen (2012-12-14 14:50:29)

Haha 

382 2012-12-16 18:58:39 Senaste redigerad av vwulf (2012-12-16 19:00:50)
Bilden införd i VWHK:s klubbtidning Folkvagnen nr 87-88, 1999
Skulle behöva en nu, efter ett dygns snöstorm här på Öland
Biden från VWHK:s klubbtidning nr 33, 1985
Kul! Nästan glömt flygfolkan,vi "byggde"den åt en polare,pecka(flyganställd vw freak,bla)när han fyllde jämt,vi grävde ner den i gräsmattan samtidigt som födelsedagspartyt pågick,han fick ett fint uppvaknande med sirener o flyglarm när han gick o la sig!En liten förklaring till bilden bara,Finns även Bay buss som användes,kanske dyker upp bilder på den med!//Krippa.
Jag känner igen röde baronen. Polaren visade bild på den, tror dn står bakom någon dunge eller liknande just nu.
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Den hamnade utanför Bålsta car club i skogen,står säkert kvar där!ska se om jag kan hitta bilder på Bay bussen som åxå var inblandad!
Den hamnade utanför Bålsta car club i skogen,står säkert kvar där!ska se om jag kan hitta bilder på Bay bussen som åxå var inblandad!
RaC: Är du Krippa i Bålsta som pysslar med kustomiseringar? Isf var det dig jag köpte min pickup av back in the day (typ 04 eller 05). Har tänkt flera gånger att jag ska göra ett återbesök så man stolt kunde visa upp hur mycket man fördärvat vagnen. 
Kee>>
Är det DEN pickisen du har :-) Är väl bördig från en gård utanför Sala.
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Kul!Ja det är jag!har faktiskt undrat vad som hände med pickisen,vore kul o se vad det blev av den?sväng förbi shopen om du har vägarna förbi?Kanske finns några bilder någonstans ? O jag köpte den i Sala,var det av dig Bengt?fick lift med en polare som skulle till Dalarna,var ju bara lite fix innan den skulle gå o köra hem,haha,men kom hem för egen maskin iaf! //Krippa.
Kul!Ja det är jag!har faktiskt undrat vad som hände med pickisen,vore kul o se vad det blev av den?sväng förbi shopen om du har vägarna förbi?Kanske finns några bilder någonstans ? O jag köpte den i Sala,var det av dig Bengt?fick lift med en polare som skulle till Dalarna,var ju bara lite fix innan den skulle gå o köra hem,haha,men kom hem för egen maskin iaf! //Krippa.
Hehe, Näe inte av mig.
Jag hittade denna pickis på en gård utanför Sala, men jag tyckte den var lite för dålig...Men jag tipsade den vidare till en kille som jag inte kommer ihåg vad han heter...som i sin tur sålde den som ett objekt till...hmm..var det Nicklas han hette som du köpte av?
Kul att VWärlden inte är så stor ändå 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Kommer inte ihåg om det var Nicklas han hette?var rätt dålig då,men idag var den nog inte så dålig iaf?med tanke på hur objekten ser ut.
Näe,o fler kopplingar blir det ju fler år som går! //K
RaC skrev:Kul!Ja det är jag!har faktiskt undrat vad som hände med pickisen,vore kul o se vad det blev av den?sväng förbi shopen om du har vägarna förbi?Kanske finns några bilder någonstans ? O jag köpte den i Sala,var det av dig Bengt?fick lift med en polare som skulle till Dalarna,var ju bara lite fix innan den skulle gå o köra hem,haha,men kom hem för egen maskin iaf! //Krippa.
Hehe, Näe inte av mig.
Jag hittade denna pickis på en gård utanför Sala, men jag tyckte den var lite för dålig...Men jag tipsade den vidare till en kille som jag inte kommer ihåg vad han heter...som i sin tur sålde den som ett objekt till...hmm..var det Nicklas han hette som du köpte av?
Kul att VWärlden inte är så stor ändå
Ah vad roligt att se dig här! Ska inte sabba denna tråd mer med massa pladder, utan jag slänger upp en bild på min vagn under "dagens" istället så får du se hur den ser ut nu. Svänger gärna förbi i sommar, har ju Stuga i Heby numer, så det händer att man svischar förbi Bålsta, iofs oftast på helgerna.
Säkert postad tidigare men väl värd igen. Fet!
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668
Hmmm...
Hmmm...
ja bättre än detta skall jag lyckas.. 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
GB skrev:Hmmm...
ja bättre än detta skall jag lyckas..
Det får vi hoppas 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Säkert postad tidigare men väl värd igen. Fet!
ledsen att göra dig besviken.. men den är fake som attans...
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW

If it ain't broke, don't fix it!