Wow , en sådan vill jag ha !!
borboscustoms.se
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Udda VW-bilder
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 45 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Wow , en sådan vill jag ha !!
Finns det glasfiber Barndoors? Det vill jag ha 
Finns det glasfiber Barndoors? Det vill jag ha
Ja det gör det, det var någon i Frankrike som gjorde en sån om jag inte minns fel...
Skulle inte vara helt fel att ha som pistmaskin i slalombacken utanför Pajala 
Något för norrlänningarna?
![]()
![]()
![]()
.
Banan någon?

Aldrig sett förut 
Finnas att köpa! Dock kostar de lika mycket som bilen..

.

Men för sjutton, 13 sidor och inte en enda bild på Måsen (The seagull monster). Mogges ganla kärra som kördes till Vanfest och såldes. Om jag minns rätt så slog styrsnäckan i när de körde av färjan, men i England finns ju VW-mek i varje by.
Men för sjutton, 13 sidor och inte en enda bild på Måsen (The seagull monster). Mogges ganla kärra som kördes till Vanfest och såldes. Om jag minns rätt så slog styrsnäckan i när de körde av färjan, men i England finns ju VW-mek i varje by.
Ahhhhhh, "The Seagull Ghost Custom" har förädlats med en inredning.
Den gamla ligger kvar hemma i boden, guldgrön halvlånghårig plysch.
Kul att någon fortsatte och snyggade till vagnen så den blev dräglig inuti.
Ja jävlar när jag tappade styrsnäckans innehåll på avåkningsrampen på färjan.......................
Men raggade upp en verkstad som hade stängt för ägaren skulle åka på Vanfest han med.
Han drog från sjukan där hans flickvän låg...............och raggade upp en bärgningsbil för 25£.
Vid verkstaden hissade han upp vagnen och rengjorde inkråmet, fettade in delarna och återmonterade delarna.
Han bytte även till en vingmutter på kopplingen istället för de rappande muttrarna som satt på vajeränden.
Kostnad för detta?
0£
VWnördar håller när det händer prylar.
Jag och min vän BoH gjorde en fantastisk resa i England och Wales, folk pekade och ungdomar sprang brevid vagnen och tjoade.
Vagnen såldes på plats till en VWtokig familj, tyvärr kunde inte grabben ha kvar bilen efter inredningsjobbet pg av en krånglande rygg.
Hoppas den lever i all välmåga hos sin nya husse.
Hmm... ja vill ju ha en buss... fast en pickup hade ju vart coolt... men kanske en bubbla vore bättre... eller en beach buggy... det hade ju vart helrätt... eller... hmm...
Hmm... ja vill ju ha en buss... fast en pickup hade ju vart coolt... men kanske en bubbla vore bättre... eller en beach buggy... det hade ju vart helrätt... eller... hmm...
Annorlunda bygge! Lite ful snygg. 

Splitruta i en 1303 har jag aldrig sett förut 
Ett par polare som bor i OZ hittade den här:
Väl udda...
Fan va ballt att ha den som slit och släng bil !!
Ge mig i julklapp snälla Tomten.........
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 45 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Udda VW-bilder
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.