är det några i turbo town som kör vw i helgen? 
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f78c958063c0838cf2294546fb0f39b4.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Japp! Som det ser ut just nu är vi 3 bilar som ska försvara Västerås färger i Stadskampen.
Ni får ha det bra
Jag är på väg ned till EBI
/// Micke
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
Blev inget åka för mig i helgen, blev diskvalificerad innan jag fick köra en meter. En av städerna i Stadskampen ansåg att min bil inte var streetrace mässig. Vilket är lite konstigt, om man dyker upp till streetrace är det väl bara att köra. De fick bort två bilar ur Västerås laget och därefter gick de och vann hela tävlingen...
Nicke med den gröna lyckades växla så kraftigt att växellänkaget släppte.
Fredde med splitten hade förhinder.
Blev inget åka för mig i helgen, blev diskvalificerad innan jag fick köra en meter. En av städerna i Stadskampen ansåg att min bil inte var streetrace mässig. Vilket är lite konstigt, om man dyker upp till streetrace är det väl bara att köra. De fick bort två bilar ur Västerås laget och därefter gick de och vann hela tävlingen...
Körs den på gatan är det väl en gatbil? Vad var argumenten?
Ali G
6 2011-07-04 14:23:31 Senaste redigerad av Notchback Racing (2011-07-04 14:23:58)
Notchback Racing skrev:Blev inget åka för mig i helgen, blev diskvalificerad innan jag fick köra en meter. En av städerna i Stadskampen ansåg att min bil inte var streetrace mässig. Vilket är lite konstigt, om man dyker upp till streetrace är det väl bara att köra. De fick bort två bilar ur Västerås laget och därefter gick de och vann hela tävlingen...
Körs den på gatan är det väl en gatbil? Vad var argumenten?
Jag vet faktiskt inte riktigt vad argumenten var, lite dåligt var att när vi blev uteslutna applåderade den staden... Man får väl se det som om de var lite rädda för att få stryk av en gammal folka