1

Felleverans från Reservdelar24.se och nu står jag här med en bil som inte är körduglig och den var tänkt att ta oss till Stockholm nu på söndag.

Någon som har ett passande Girling-ok, helst i Skåne då?

2

Jag har bilar och delar på många ställen men inget i Skåne

3

Nä det vet jag tyvärr Hasse. Hade planer på att svänga förbi dig och plocka upp BoogieMan's kofångare när vi ändå skulle köra upp (ska förbi och norpa lite delar av honom också).

Kan möjligen lappa ihop skiten hjälpligt men då är bara frågan var jag ska kunna stå och mecka lämpligast för att byta oket. Har du någonstans att mecka till det lite snabbt i förbifarten? Tar ju inte speciellt lång tid att byta om du har ett redan avplockat ok som inte kärvar.

4

Jag ska köra ner till Halmstadtrakten från Södertälje nu på fredag , kan eventuellt plocka upp ett ok om du hittar något längs med vägen.
Katrineholm blir lite omväg men det kanske går att mötas upp tex.

Ring om du hittar på någon lösning! 0732686150
mvh Elias

5

Hmm nu blev jag ju kluven Elias. Kan köra upp till Hasse på söndag och mecka på plats men det innebär ju en viss risk att köra som bilen är nu.
Halmstad är en timme bort och jag får inte ihop tidsschemat. Stort tack för att du erbjuder dig dock.

Stort tack till Hasse också som ringde mig på sin semester och erbjöd sin expertis.
Jag är väldigt överraskad över medlemmars vilja att hjälpa varandra här. Boxerville rules and I wote for Hasse as president! ;-)

6

Okey! Jag tycker det är roligt att hjälpa andra ICQ/ab Speciellt om de delar samma intresse som en själv. Behövs transporten ändå så hör av dig!
Lycka till!