Hej tänkte nu bli av med min bubbla som jag renoverat i vintras , den är en 1971 bubbla med 1600cc motor, jag hade isär bilen i minimal detalj för att kunna lacka seriöst . Grundad och lackad i Savannah beige med en matt klarlack , MYCKET NYTT O BYTT . Inge rost i kaross eller bottenplatta , väldigt fin , nya bromsar , broms rör ,cylindrar , styrleder , däck , blästrade fälgar , fräscha fotsteg med fint gummi , nya gummi lister i mellan skärmar , nya gummilister till alla rutor, dörrar , huv och bak . Nya avgasrör, clips till lister , äldre hastighetsmätare , ögonlock, Ny koppling , Tryckplatta , packningar i motor , hade isär motor, nylackade och putsad , ser ut som ny . bort taget stoppad instrument panel , ny matta i hela bilen , behandlade golv i hela bilen , lackade två gånger . Äldre dörrsidor med handtag ombyggda för att passa dem gamla dörrsidor . Äldre baklysen och motorlucka sitter på ... Mycket mer nytt som finns . har stötfångare och massa annat ! Bilen är komplett och mycket tid nerlagt på den . Besiktigad med blanka papper . Har MYCKET DOKUMENTERADE bilder på bilen när den var isär plockad i delar . 39000 eller högsta bud. Billig vid snabb affär
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara