Köp en växelförarkoppling till en splitbuss eller bubbla. Dela den och svetsa på den på bussen växelförrarkoppling. På så vis har du löst det problemet.

Om du gör operationen i en early bay, så köper du en kopplingsvajer till en late bay. Den är några cm längre. Då slipper du tillverka den biten.
Och distansen mellan växellådan och växellådsfästet är mycket enkelt att lösa. Det går ju i värsta fall med några brickor.
Du måste använda bussens drivaxel då den är längre.
Hurvida man måste lägga en distansring mellan bubblans drivknut och lådans fläns beror på höjden på bussen. Om jag minns rätt så sitter ju drivknuten på splines, så drivaxeln kan röra sig då bakvagnen fjädrar. Då man sänker, så blir ju drivaxeln för lång, dvs drivknutarna får inget spel. Så byter man till den smalare Typ1 drivknuten, får man tillbaks ett litet spel, så då är också det problemet löst 