Brun koffert i papp med uttagbar låda. Prisidé 350:- eller bud. Finns i Norrköping. Mått: 80x50x42 cm.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Brun koffert i papp
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Brun koffert i papp med uttagbar låda. Prisidé 350:- eller bud. Finns i Norrköping. Mått: 80x50x42 cm.
Hade vi löst frakt ( br? ) så hade ja slått till . Mvh
Kanske, ska höra om någon kan ta med den. Tänkte nog inte åka till BR själv.
Inte ja heller så ja tänkte nån får ta med den hem isf 
Mettis/Daniel/Jonas och jag ska till BR !!!!
jag ska till verkstag på onsdag om du vill lämna den till mig ....
Med vänlig hälsning eric
Om den inte blir såld på bug run kommer jag gärna och tittar på den och ev köper helgen efter.
Ska till Linköping då och det är väl bara två vargtjut och ett stenkast mellan städerna
Du kan väl pm'a mobilnummer isf så hör jag av mig när jag är i krokarna.
/Erik
Hej Erik om den är såld jag har liknande hemma .... 
Det hänger isf på om Hr. Edström kan ordna frakten från BugRun? 
Men om EW färdas från Ö-vik till Linköping så borde han passera Norrköping... Jag säljer gärna till dig Edström, eftersom du var först att anmäla intresse, men logistiken blir lite komplicerad.
Jag kan lösa hämt på br, men känns de meckigt så sälj den på smidigare vis, de avgör du, no Hard felings. 
Ok, tydligen ska flera från VW-Maffian i Norrköping till BR och Eric skulle tydligen kunna få med den. Jag försöker lämna den till honom imorgon, och jag utgår från att du tar den utan att ha sett den IRL
Eller om ditt ombud tar sig en titt på den först, förstås...
Skulle den komma i retur så får Erik (EW) gärna komma o titta på den.
Edström, du har både PM o epost 
hej Edström, jag ska vara i BR i morgon och måste lämna koffert innan fredag kväll, annars den ska "sova" utom hus fredag till lördag !!! tack Med vänlig hälsning Eric

De e ok, min kurir är där alla dagar så bara hör av dig så blir du av med den. TACK ! 
Då förmodar jag att kuriren och/eller Eric har fått alla nödvändiga kontaktuppgifter 
Stort tack till Stefan Erik & Tim.
Tack vare er har vi nu en grymt snygg lego låda i familjen! Och när barnen tröttnat på lego så finns en liten chans att splittbussen är klar så den kan hamna på takräcket. Mvh Edström
En stor lego låda !!!

Glad att den kom till nytta istället för att stå i ett dammigt källarförråd, vilket den har gjort de senaste 40-45 åren
Fast den kanske inte är så vädersäker...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Brun koffert i papp
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.