1

Hojj..! Har precis pratat med Fidde angående de balkar han tog fram till en hel del folk, tyvärr så hann man ju på det försent så man blev utan..  Default/hmm

Han skulle undersöka diverse saker, men jag tänkte att det skadar ju inte att fråga här om någon kanske köpte på sig ett extra och/eller känner att dom skulle kunna tänka sig att sälja iväg ett/sitt kitt för att rädda en -54 panel som ska smaka kapmaskin om några veckor!   ICQ/ad 
Vill du tjäna en hacka på det så visst, nämn ditt pris.  Känner väl lite folk överallt så hämtning är väl inga problem! ICQ/ab

Om så är fallet - PM eller mobil på nollsjutre 6706475 // Adam Alander

http://i1238.photobucket.com/albums/ff490/Ralander/66C6314B-9099-4E90-8C21-672B2DA9F210_zpsoaujjzef.jpg

2

Kolla med Erco

Nytt mob nr...

3

Jag har börjat rita upp balkarna i CAD för skärmaskinen och har lite kontakter genom jobbet på plåtverkstäder. Tänkte få de gjort i aluminiserad plåt också för ytbeläggning i spalterna mot korrosion. Dock inte färdigt så fort du vill ha kanske!?
Kom förbi på lördag kan vi prata. Kolla "Vi i Enköping" under Babbel.

4

Zündfolge skrev:

Jag har börjat rita upp balkarna i CAD för skärmaskinen och har lite kontakter genom jobbet på plåtverkstäder. Tänkte få de gjort i aluminiserad plåt också för ytbeläggning i spalterna mot korrosion. Dock inte färdigt så fort du vill ha kanske!?
Kom förbi på lördag kan vi prata. Kolla "Vi i Enköping" under Babbel.

Okej såpass, ingen aning nu om när/pris?
Kan tyvärr inte komma - bortlovad till Dop!  ICQ/ae
Är tillgänglig på BR annars ICQ/ad

5

Inget pris ännu. Mot hösten antagligen. Ska få klar 67: an först. Köpa Peters om det är mer bråttom?

6

Zündfolge skrev:

Inget pris ännu. Mot hösten antagligen. Ska få klar 67: an först. Köpa Peters om det är mer bråttom?

Jajo absolut, för jag vill gärna börja om några veckor  ICQ/af  har pratat lite med honom, inväntar väl lite svar..  ICQ/ad