1

Är det bara jag som önsker at folk begränser deres bilder til pixelstorlek 640x480 .?
Jag tyckar det är tråkigt at sitte och vänta på bilder i storlek upp til 1200 loader upp och så är det ett bild av en framvagn... ICQ/am
Begräns gärne bilderne...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

2

hamsedk skrev:

Är det bara jag som önsker at folk begränser deres bilder til pixelstorlek 640x480 .?
Jag tyckar det är tråkigt at sitte och vänta på bilder i storlek upp til 1200 loader upp och så är det ett bild av en framvagn... ICQ/am

X40
Skittrist när sidorna tar evigheter att ladda, alla bor ju inte i 'fiberkabelland' - en del bor i Falkenbergs kommun ICQ/ad

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

3

Mats W skrev:
hamsedk skrev:

X40
Skittrist när sidorna tar evigheter att ladda, alla bor ju inte i 'fiberkabelland' - en del bor i Falkenbergs kommun ICQ/ad

Hylte kommun lika så, sitter i ändan av en lååååång kopparsladd  Default/hmm

4

Borde det inte finnas något stopp inlagt i forumet så att alla bilder som är större än 640x480 förminskas till det automatiskt?

5

Nu är jag ingen expert på något vis - men bilderna visas väl ändå i samma maxstorlek i forumet(?), men det är ju om själva bildkällan är x antal MB/Mpixlar stor som det blir så seeeeegt att ladda ner bilder när man sitter i änden av en lååååååång kopparkabel som 'farbröderna' Bengt och Mats gör Default/hmm

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>