1

Okej vi tar det här från början, Jag har en vw 1600 variant som jag plockade fram förra året efter att den hade stått i en lada i 25år. bilen smattrade igång ganska enkelt och jag körde med den i ca en månad utan några som helst problem.

Sedan en dag när jag skulle på en vw träff så gick bilen fint dit, men efter att bara stått på ett fält hela dagen så hade något hänt och när jag skulle hem så gick den väldigt dåligt, något med tändningen verka knas då den inte orkade någonting och gick allmänt jätte dåligt. efter att ha mixtrat lite och bytt tändspole och lånat tändkablar och lock från en annan bil så gick den bra igen ända till enn annan träff ca en månad senare då var det precis likadant.

Dock fick jag den aldrig till att gå riktigt igen efter den gången och jag ställde den på vinterförvaring. När jag då skulle ta fram den igen iår så hoppde den igång ganska enkelt men gick väldigt dåligt på typ 3 cylindrar men jag fick hem den ca 7km.

Efter detta finns det inget liv i bilen alls den vägrar starta, den kan göra något enstaka tändande nångång.
Jag har ny spole, nytt fördelarlock, nya kablar, bensinen kommer fram men ändå vägrar den.

Någon som har några tipps eller vet vad de kan vara skulle jag vara väldigt tacksam!