1 Senaste redigerad av Hal (2014-04-19 20:32:34)

Säljes en Zwitter tillverkad 1952.

2

Email send to you

3 Senaste redigerad av Langeberg (2014-04-18 16:24:24)

Jan

+45 23237127

4

Något nummer att nå dig på??

Mitt nummer. 0703571851
Väldigt sugen!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

5

Såld ikväll!! Dock så vart jag lovad att komma imorgon(söndag) och hyrde släp och gjorde allt klart för att åka imorgon bitti. Kul ICQ/ac

Splitpickup -65
1776cc/weber 36x2 ICQ/ab

6 Senaste redigerad av 50 split (2014-04-20 05:41:18)

Eftersom det nu dykt upp en förklaring, så får man bara inse att ibland gäller det att vara snabb, extremt snabb.....

Lycka till till den nya ägaren!

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

7

Hal är hal som få...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

8

Ja men man kan ju tycka att det borde räcka att planera in dagen före och göra klart. Det var inte flera dagar vi pratade om här. Man sätter gärna inte in pengar innan på en så pass nybliven BV medlem heller Default/hmm
inpuls: nu åker jag uppåt i landet med släpet och hämtar en rostig pickup istället Default/hmm

Splitpickup -65
1776cc/weber 36x2 ICQ/ab

9

50 split skrev:

Eftersom det nu dykt upp en förklaring, så får man bara inse att ibland gäller det att vara snabb, extremt snabb.....

Ett kraftigt redigerat inlägg mot vad vi kunde läsa igår...fick du på tafsen, eller?  ICQ/ad

10

25hpman skrev:
50 split skrev:

Ett kraftigt redigerat inlägg mot vad vi kunde läsa igår...fick du på tafsen, eller?  ICQ/ad

Tänkte också på det ICQ/ad

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

11

Grattis (Hal) ICQ/ab

12

Hellberg skrev:
25hpman skrev:
50 split skrev:

Tänkte också på det ICQ/ad

Jag tänkte också

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

13

Känns tråkigt att behöva svara på detta.
Vad gäller Mr 51 split så var det ingen rolig läsning igår.
Han var den första jag ringde upp igår fm ang bilen, tyvärr svarade han inte.
Han har absolut inte fått på tafsen.
Vad gäller lill danne så hade vi kommit överens att han skulle titta på bilen idag på fm.
Var inget prat överhuvudtaget om bilsläp. Jättetråkigt att han hade hyrt ett.
Jag trodde att det här var ett seriöst forum och tror väl fortfarande det.
Inte ett ställe där man smutskastar folk man inte känner.
Båda personer ovan har fått mitt telnr så är det ngt är ni välkomna att höra av er på ett vuxet sätt. I övrigt vart bilen såld till en mycket seriös och trevlig kille.
Med vänlig hälsning Håkan L

14

Din bil du säljer till vem du vill. Mycket snackare där ute som ska köpa och bjuder sen finns det inte pengar på fickan när de väl gäller. 

Grattis till försäljningen.

Bubbla -62
Buss -60

15

25hpman skrev:
50 split skrev:

Skillnaden mellan mig å dig HP, är att jag fattar när jag gjort fel, och backar.

Jag fick ett förklarande mail, där ljuset klarnade, varvid jag backade, och insåg att ibland får man inte missa telefonen i fem minuter, då är man "tvåa på bollen"  Jag hoppas säljare å köpare är nöjd.

Jag ber om ursäkt till HAL eftersom jag utryckte mig negativt igår, men, hade jag fått ett SMS eller PM eller mail före jag läste att bilen såld. Så hade det varit lugnare från min sida.
URSÄKTA för det sätt jag uttryckte mig!!

MVH Danne

Tel 07noll357185ett

16

Har sålt många bilar och brukar i mina annonser vara tydlig med att först med pengar på plats får köpa bilen! Om det är någon som kommer långt bort ifrån så brukar jag kräva handpenning på ca 10% för att förvissa mig om att personen är seriös.
Bara som ett tips! Grattis iaf till en snabb affär! ICQ/ab

Learning by experience is a great way to spend money...

17 Senaste redigerad av 25hpman (2014-04-20 21:04:37)

Man kan ju göra fel Danne, utan att behöva kräka av sej i den mängd som du gjorde igår... till skillnad mot dej, så står jag för det jag skriver o låter det stå kvar (om nu inte någon moderator tvingar mej att ta bort texten eller redigera den).

Jag gör fel många gånger, men jag låter aldrig omvärlden veta vilken dålig förlorare jag är genom att skälla ut en helt okänd säljare på det viset som du gjorde. Men det är klart att du ska förringa det du skrev genom att skriva att jag är värre...det bjuder jag på. ICQ/ad

Och Hal, du gjorde som du ville...för det var du som höll i taktpinnen. Helt rätt, bra att folk gör som du, säljer med hjärtat o inte med en önskan att få ut maximalt...som de andra köparna förväntade sej. Snopet för dom kanske...men du är the boss.  ICQ/ab

18

Hal skrev:

Känns tråkigt att behöva svara på detta.
Vad gäller Mr 51 split så var det ingen rolig läsning igår.
Han var den första jag ringde upp igår fm ang bilen, tyvärr svarade han inte.
Han har absolut inte fått på tafsen.
Vad gäller lill danne så hade vi kommit överens att han skulle titta på bilen idag på fm.
Var inget prat överhuvudtaget om bilsläp. Jättetråkigt att han hade hyrt ett.
Jag trodde att det här var ett seriöst forum och tror väl fortfarande det.
Inte ett ställe där man smutskastar folk man inte känner.
Båda personer ovan har fått mitt telnr så är det ngt är ni välkomna att höra av er på ett vuxet sätt. I övrigt vart bilen såld till en mycket seriös och trevlig kille.
Med vänlig hälsning Håkan L

Bra jobbat!

Folke.Vagn        [email protected]