1

ja nu har man gjort typ den operationen, men hur har ni löst det med kopplingsvajern! såg en lösning där man hade gjort,
en förlängningsdel som man gängade på längst bak!.. skitsmart om man har maskiner som fixar sånt! nån som har en att sälja?
men annars hur har ni gjort??

Även den där 2cm förlängningen till noskonen är jag intresserad av olika lösningar, även att köpa om nån har en till salu! tänk på
att avsaknaden av en svarv gör detta lite knepigt! 

/Patrik

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

2

Jag och Leguanen ska också göra denna operation  ICQ/ab var det knepigt? hur löste du det med växel förare mm

Håller på och jagar en som säljer dessa kit  i England hoppas på svar snart, men du har kanske panik?

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

3

FÖRLÅT missade att det var typ 1 motor (vi ska montera 1303s växellåda)+ original motor  Default/lol

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

4

Skåningen ja gör oxå med typ1 motor.

Patrik ja för mig ja har sett ritning på grejerna nånstanns. Ja är rätt säker på att grillby mekaniska kan fixa de. Ja ska försöka leta upp ritningen igen.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

5

Alltså det är Typ 1 låda  ... skrev fel! vad tror du Grillby kunde fixa ?? växelförar adaptern el. Kopplings skarven?

Om operationen är knepig? .. nja jag gjorde MonsterNotch samtidigt! & jag tänker inte göra om det igen, iaf om
jag ska ligga på golvet & fixa!! de känns som det är väldigt mycket jobb, för ingenting! men kanske ändrar inställning
när man är ute & kör!

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

6

Ja tror nog dom kan fixa båda. Dom bygger ju delar till koenigsegg så de där borde väl va en baggis för dom.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name