1

Såhär ser pedalerna ut.

Post's attachments

VW 14pedaler.jpg, 9.06 kb, 190 x 127
VW 14pedaler.jpg 9.06 kb, 289 downloads since 2014-03-16 

2

Tycker det blir rörigt med tre olika tråda med bilderna på er bil. Vore det inte bättre att publicera alla bilder i samma tråd? Då de gäller samma bil.
Ett råd i all välmening.

P.S pedalerna tillhör väll även dessa interiören? ICQ/ab

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

3

opec skrev:

Tycker det blir rörigt med tre olika tråda med bilderna på er bil. Vore det inte bättre att publicera alla bilder i samma tråd? Då de gäller samma bil.
Ett råd i all välmening.

P.S pedalerna tillhör väll även dessa interiören? ICQ/ab

Jag håller fortfarande på och kollar hur det här forumet funkar, och trodde att orsaken till att bilderna blev så usla låg hos forumet, men nu visar det sig att det var molnet som snodde 90% av dem.

Jag ska försöka få brorsan att skicka ett fickminne som han lovat, men morsan (gammal tant)  ligger på sjukan sen igår så vi har lite annat att ta hand om också.

4

Det vi ser på bilden är att det spikar årsmodellen till just 1957, och nöthårsmattornas skick...borde göra Svenska Volkswagen lätt intresserade av din mors bil.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

25hpman skrev:

Det vi ser på bilden är att det spikar årsmodellen till just 1957, och nöthårsmattornas skick...borde göra Svenska Volkswagen lätt intresserade av din mors bil.  ICQ/ad

Om du med Svenska Volkswagen menar Volkswagen Group, som de heter idag, så är deras intresse för bilar äldre än årsmodell 2014 lika med noll.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

6

Det har jag väldigt svårt att tro.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

Tyvärr är det så, de hade 46an stod utomhus ett tag...

8

Tomten skrev:

Tyvärr är det så, de hade 46an stod utomhus ett tag...

Smart... en gammal bil ska användas och parkera utomhus  ICQ/ac   det finns säkert många som skulle vilja ta hand om en gammal 46a  ICQ/ab  ICQ/ab

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

9

25hpman skrev:

Det har jag väldigt svårt att tro.

Det har vi i VWHK också, men efter många diskussioner med inblandade på Volkswagen Group så verkar deras intresse för sitt eget arv vara iskallt. Deras affärsidé är att sälja så många nya bilar för att få ett så bra resultat som möjligt, ingenting konstigt med det och inte att förvalta historia. Deras kvarvarande tre fordon är mest till besvär för dem eftersom de inte har någon plats att ställa dem på. 46:an står väl skapligt säkert, men deras gula 75:a och bussen är mest i vägen och kommer säker snart att åka ut.  Den blå -99 New Beetle har väl snart en ny ägare om den inte redan fått det.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss