Till o börja med så fick jag bubblan av gubben jag hyr garaget av. Dels eftersom jag hjälpt honom och städa ur en vind, och rensat gården o så.
Har vetat om denna i nått år, före jag fråga om han ville sälja den, då var det hans sons, som skulle fixa den. Nu, nått år senare, så frågade jag igen, "vill du ha den, får du ta den"...varför inte, gratis är gott!
Nåja. Objektet ifråga var senast godkänd bes 85, och 87 fick den nedslag på vänster backspegel, o lite annat smått. Nu verkar den ha stått inne, sen ute, sen inne igen, då den är tokrostig....planen? Ptja, vore ju fränt o bes o åka med. Tanken är att jag ska åka o hämta lite smått från bilar jag hittat i skogen...Nog tjötat, lite bilder..!
Från när jag hämtade den, punka på 1 av 4 hjul...(körde i luft nog för o flytta, o gissa vad! Bromsarna funkade!):)
Gapar man efter mycket...?
inne i garaget, fick igång den, genom en sup direkt i förgasaren, så kunde backa in den per egen maskin...!:)
skit som låg inuti..
en dålig bild på golvet, har börjat kapa ur, men tror jag får lyfta kaross och se över den ordentligt...