1

tjena tänkte sälja min swampcooler ifrån termador.

den kommer med till bugrun och jag åker ner redan imorgon fredag. så kom med ett bud och dra iväg ett sms/ ring ett samtal så kan du få åka hem med lite kallluft i bilen.

//mathias 0760249102

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

fick du den såld eller några bud ? hur är skicket..
En bild skulle varit fint.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

3

Funderar också över skicket..

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

4

Inget svar varken på BW eller på telefon.
säljaren kanske kört motorras på väg hem från bugrun..
Default/smile

Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65

5

Jag har en skitfin thermador swampcooler, byter den mot nått vettigt men pm a mig istället för å "swampa" tråden.
Eller så mejlar ni mig på [email protected]

6

opec skrev:

Default/smile

får be om ursäkt men en kompis lyckades faktist med motorras så vi åkte ner och hämta bilen igår.  så kom hem rätt sent igår och va rätt trött men ska fixa bilder imorrn om jag hinner med mycket att göra på jobbet.

//mathias

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

7

mathsson skrev:
opec skrev:

Default/smile

får be om ursäkt men en kompis lyckades faktist med motorras så vi åkte ner och hämta bilen igår.  så kom hem rätt sent igår och va rätt trött men ska fixa bilder imorrn om jag hinner med mycket att göra på jobbet.

//mathias

haha helt otroligt ICQ/ae hoppas motorn går att rädda då ( förutsatt att det är en luftkyld )...
svara gärna på mitt sms om vad du vill ha för den Default/smile

8

har mailat någon om swampcoolern, så ni andra som vill ha bilder skriv eran mail så mailar jag så fort jag kan

9 Senaste redigerad av pompejus (2011-06-17 15:56:19)

mathsson skrev:

har mailat någon om swampcoolern, så ni andra som vill ha bilder skriv eran mail så mailar jag så fort jag kan

Min är:sven-ake.edlund  fladdera biva.se ICQ/ag
Svara gärna på PM eller i forumet då mailen är till jobbet och jag åker hem nu(hemmailen fungerar ej för tillfället..)

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

10

Vill gärna också ha bild och vad ligger budet på ??  [email protected]

11

[email protected], vill också ha bild

12

vill oxå ha bild.  [email protected]

Bil parken : -[Typ 3 Fastback tl -66]- -[Mk 2 Golf 1.8 -92]-

13

Även jag är intresserad av bild samt vart budet ligger,

[email protected]

14

finns kvar kan vara intresserad av svanhals speglar, trim för att plocka ihop en 1914cc maskin eller nått annat kom med bud på vad ni har annars går pengar också bra.

15

kan du skicka en bild till francovonkustom(snabela)hotmail.se och pris bild, tack!

Typ 1 - 67 //  Typ 2 - 75
"Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free" Fahrvergnugen West
"Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap" www.neverdietattoo.com
"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing