tjena tänkte sälja min swampcooler ifrån termador.
den kommer med till bugrun och jag åker ner redan imorgon fredag. så kom med ett bud och dra iväg ett sms/ ring ett samtal så kan du få åka hem med lite kallluft i bilen.
//mathias 0760249102
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » swampcooler
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
tjena tänkte sälja min swampcooler ifrån termador.
den kommer med till bugrun och jag åker ner redan imorgon fredag. så kom med ett bud och dra iväg ett sms/ ring ett samtal så kan du få åka hem med lite kallluft i bilen.
//mathias 0760249102
fick du den såld eller några bud ? hur är skicket..
En bild skulle varit fint.
Funderar också över skicket..
Inget svar varken på BW eller på telefon.
säljaren kanske kört motorras på väg hem från bugrun..
Jag har en skitfin thermador swampcooler, byter den mot nått vettigt men pm a mig istället för å "swampa" tråden.
Eller så mejlar ni mig på [email protected]
Inget svar varken på BW eller på telefon.
säljaren kanske kört motorras på väg hem från bugrun..
får be om ursäkt men en kompis lyckades faktist med motorras så vi åkte ner och hämta bilen igår. så kom hem rätt sent igår och va rätt trött men ska fixa bilder imorrn om jag hinner med mycket att göra på jobbet.
//mathias
opec skrev:Inget svar varken på BW eller på telefon.
säljaren kanske kört motorras på väg hem från bugrun..får be om ursäkt men en kompis lyckades faktist med motorras så vi åkte ner och hämta bilen igår. så kom hem rätt sent igår och va rätt trött men ska fixa bilder imorrn om jag hinner med mycket att göra på jobbet.
//mathias
haha helt otroligt
hoppas motorn går att rädda då ( förutsatt att det är en luftkyld )...
svara gärna på mitt sms om vad du vill ha för den 
har mailat någon om swampcoolern, så ni andra som vill ha bilder skriv eran mail så mailar jag så fort jag kan
har mailat någon om swampcoolern, så ni andra som vill ha bilder skriv eran mail så mailar jag så fort jag kan
Min är:sven-ake.edlund fladdera biva.se 
Svara gärna på PM eller i forumet då mailen är till jobbet och jag åker hem nu(hemmailen fungerar ej för tillfället..)
Vill gärna också ha bild och vad ligger budet på ?? [email protected]
[email protected], vill också ha bild
vill oxå ha bild. [email protected]
Även jag är intresserad av bild samt vart budet ligger,
finns kvar kan vara intresserad av svanhals speglar, trim för att plocka ihop en 1914cc maskin eller nått annat kom med bud på vad ni har annars går pengar också bra.
kan du skicka en bild till francovonkustom(snabela)hotmail.se och pris bild, tack!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » swampcooler
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.