1

Någon som vet vart man kan få tag på nya fyrkantiga lampor fram till T3 Caravell 1986. Har en bekant som behöver nya lampor till sin buss och det verkar svårt, Hella har inget och CSP säger att det inte finns några på efterbilsmarknaden.

Någon som vet vart han/vi kan få tag på nya sådana eller NOS, kanske bra beg kan vara intressant

Filip F. V.Wång, Högestad, Ystad
Porsche buss 1973, Pickup Westfalia 1974, Pickup 1979, Formel Vee VeBo MK1 1966.
VW-Porsche 914/6 GT 1971, (VW-Porsche 914/6 GT 1970), VW-Porsche 914/4 1972.

2

Hasse T3 på forumet har säkert.

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

3

Finns väl hur många skrotiga donatorer som helst i det här landet. Om inte annat finns det strålkastare på tyska eBay.

4

Om det är till den övre grillen så finns det inga nya inte ens hos vw dom har köpt ex antal set av mig så begagnade har dom men nya grillar hade dom massor av så det ville dom inte ha.

Om det är till extraljusgrillen som sitter längst ner så finns inte det heller hos Hella men tillverkaren av lampan hette optilux var man hittar dom vet jag inte jag har någonstans begagnade sådana i bra skick men dom är bortlovade till Mogge när jag hittar dom håller fortfarande på att flytta delar men det vart lite vinter som hindrar mig.

5

Tackar, det är alltså originalsträlkastarna som min vän vill ha och han vill ha nya lampor, bättre beg. lampor har han redan på bussen. Vi sökte allstå nya lampor och det var som bekanten ville köpa.
Men jag tolkar det väl så att nya inte finns längre, så vida man inte hittar något gamalt lager och det hoppas jag fortfarande på att någon här som har 2 kompletta par och sälja till oss..

Filip F. V.Wång, Högestad, Ystad
Porsche buss 1973, Pickup Westfalia 1974, Pickup 1979, Formel Vee VeBo MK1 1966.
VW-Porsche 914/6 GT 1971, (VW-Porsche 914/6 GT 1970), VW-Porsche 914/4 1972.