Pallar man inte att meka i garaget för att det är för kallt, mörkt och allt annat jävulskap, så mekar man bilstereo hemma. Provade att ha telefonen direkt in i slutsteget via en Bluetoothmottagare. Funkar kanon. 
Ghia 1968
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » VW 1200 - 1960 / Done!
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Pallar man inte att meka i garaget för att det är för kallt, mörkt och allt annat jävulskap, så mekar man bilstereo hemma. Provade att ha telefonen direkt in i slutsteget via en Bluetoothmottagare. Funkar kanon. 
ser grannt ut! 
Var köpte du strippen? har du kopplat in den likt den vanliga lampan?
Köpte dessa strippar på eBay, finns lite olika längder och tjocklekar. Ska se om jag hittar länken. Sedan är det bara att koppla plus (+) på instrumentbelysningen och en för jord (-).
Här är länken.
http://www.ebay.co.uk/itm/Newly-4X-30cm … 2a5f35f7ca
487 dagar kvar till HO17. Kämpa, kämpa!
Vänsterskärmen är bara "påhängd" ifall någon undrar.
Nja... Placering bra på skärmen men kanske inte färgvalet.:)
487 dagar kvar till HO17. Kämpa, kämpa!
Sluuuuuta...

Är du inte klar än? 
Motivationshöjande bilder, hur illa det verkligen såg ut. Aldrig mer...

De här är roligare att hålla på med.
Tjusigt jobb.
It´s all in the details
En fråga. Gasrulle, det är väl inte original?
Frågar eftersom jag också blivit med 60. Jadegrön.
Man vet ju inte med gamla bilar, kan ju ha fel pedalställ i min. Har ju inte kollat upp det heller.
Ännu rostigare än din och tyvärr svetsad förr. Syns eftersom det är gas-svetsat, Dagens svetsning är ju bara mig som gäller. Tyvärr är skicket som vanligt på gamla svetsningar. Plåt över plåt och hopsvetsad platta med kaross.
60:an har original en vanlig gaspedal. Har en lika rullpedal i Notchen och jag gillar den bättre än originalplattan. Så då blev det en sådan i denna också.
Lycka till med rostlagningen, ibland kan det vara jävligt tråkigt, men skam den som ger sig. 
Tjusigt jobb.
It´s all in the details
![]()
En fråga. Gasrulle, det är väl inte original?
Frågar eftersom jag också blivit med 60. Jadegrön.
Man vet ju inte med gamla bilar, kan ju ha fel pedalställ i min. Har ju inte kollat upp det heller.Ännu rostigare än din och tyvärr svetsad förr. Syns eftersom det är gas-svetsat, Dagens svetsning är ju bara mig som gäller. Tyvärr är skicket som vanligt på gamla svetsningar. Plåt över plåt och hopsvetsad platta med kaross.
shiny!!
Blir bra "dehära"!
Vad skulle du ha för mätare under stereon?
Det blev kanske inte helt hundra men inget som kan fixas till med lite våtslip och polering.
Det kommer att sitta oljetemp- och oljetryckmätare där i hållarna.
shiny!!
Blir bra "dehära"!
Vad skulle du ha för mätare under stereon?
Kanske inte i rätt ordning i renoveringen, men jag kände att jag måste få skruva dit något också. 

Du är förlåten..klart det kliar i fingrarna.. 
Lättare när man kan stå o jobba 
Snyggt 
Förenade kaross med platta i helgen, skruvade ihop den i går kväll. Stort steg i detta projekt. Nu väntar dörrinpassning.

Snyggt jobbat lilla gubben..vi får höras framöver så man får komma och titta
Nu är det bara nerförsbacke, härligt 
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » VW 1200 - 1960 / Done!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.