1

Har kommit överens med mig själv att jag behöver rensa upp i bilparken, ja jag vet att jag sålt av bilar förr och lika fort köpt nya :-) Men den här gången skall jag försöka bärga mig!
Granatröd 59:a, moderniserad någon gång med framblinkers och nyare bakljus, pilarna sitter dock kvar och rätt bakljus finns. 30hk utbytesmotor, brandspruta? Nyservad, går bra. Nytt 6v batteri Nya bromsband och cylindrar runt om, puma framvagn, breddade plåtisar bak, original i fram. Inte mycket rost, besiktigad i somras efter att ha stått avställd i 10 år. Avställd i varmgarage nu under vintern.  Vinterpris 22 lappar

Post's attachments

59a och 56a.jpg, 69.82 kb, 720 x 540
59a och 56a.jpg 69.82 kb, 194 downloads since 2014-01-24 

Decal.jpg, 71.58 kb, 720 x 960
Decal.jpg 71.58 kb, 161 downloads since 2014-01-24 

fälg.jpg, 82.79 kb, 640 x 640
fälg.jpg 82.79 kb, 142 downloads since 2014-01-24 

Panamabeige typ1 -65, Röd/vit Chevrolet Belair 1956
+ många Toyotor

2 Senaste redigerad av JockeL U-a (2014-01-25 10:26:12)

Du är en flexibel man Löberg, låt ingen säga nåt annat Default/hmm

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

3

Det är sant Jocke, tyvärr så rann det iväg en hög med pengar pga en reparation som jag behövde göra på huset och då verkade det här vara att bra sätt att fylla på kontot igen. Ibland måste man prioritera tyvärr... Åtminstone kändes det så i natt :-)  Men jag har redan tackat nej till en export, ser gärna att den blir kvar i landet då det är ett bra exemplar. men vi får se, det är inget akut och är ingen tillräckligt intresserad så kanske jag hinner buffra kontot av mig själv innan sommaren och då får den bo kvar.

+ många Toyotor

4

Hur ser den ut invändigt?

Christer

Ingenting är omöjligt - det är bara olika svårt....
---------------------------------------------------------------
1500 Kabriolet 1967
Mustang Coupe' 1966

5

Har inga bilder på det just nu tyvärr, den har innertak, original mattor, hela original brickred dörrsidor, fel sätesklädsel (tyg) , sliten men inte katastrofal. Även den skall vara brickred enl spec.
Dessutom något som ingen av mina genom åren mångtaliga typ ett och tre har haft, fungerande värme :-)

+ många Toyotor

6

Äh! Dålig respons och lika bra det. Jag behåller den så länge :-D    Det är ju ändå snart vår och man vill ju inte åka blank Cheva jämt :-))

+ många Toyotor

7

Bra! ICQ/ab

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

8

Åh, är du säker? Kan absolut komma och titta annars!

Hellre ryggskott än nackskott...

9

Hej!
Har skickat pm och mail med mitt nr: 0708860096 intresserad av denna pärla, ring mig gärna

10

Den blev såld trots allt, en vw kompis på orten förbarmade sig över den. Han lovade också att jag kunde få köpa något annat av honom ifall jag kommer på andra tankar (igen). Men så länge säger jag tack och hej till det luftkylda.

+ många Toyotor

11

de var då en himla stilig Bel Air där bredvid

Bubbelicious For Life