Hur ska det se ut vid hålen på lastrumsgolvet? Alltså där man låser fast dörrarna.. I det golvet som jag har är plåten ganska vek runtom de hålen.. Finns det någon typ av förstärkning som man svetsar fast?
Likadan som den uppåt till... Classic vw har, -40kr nånting
Tack Tobias! Har du någon bild på hur denna sitter på din? Vill veta om den bockade framkanten på den biten ska ner mellan golv och tröskel?

inte min, men nån bild som jag hitta på nån sida då jag satte dit min.
-Ett tips är att montera lastdörrar med samtliga gummilister innan du svetsar dit denna slutgiltigt... för släta sidor och rak "midjelist". (man lär sig av misstagen)
lycka till.
Ser ju inte ut som att det sitter någon förstärkning där? Är denna bara om man inte redan har några hål i golvet? Jag trodde att den biten från Classic punktades fast ovanpå hålen i golvet som bilden ovanför visar..
Jodå, visst sitter det en förstärkning där. -på din bild ser det dock ut som det redan finns en förstärkning fast passformen är sådär? -kan ju vara ek. plåten som är lite fel iom den svarta färgen...
-som du ritat ska den sitta, annars får du inte igen dörren...
Jag använde delar av ett baywindow golv för att laga mitt, samma profil så det funka -därför hade jag inga hål i golvet som du har.