76

Umeborna kommer nog vinglandes. Vilka andra norrlänningar?

77

Skatan skrev:

låter kul!   karavan från Borlänge genom Falun, Gävle kanske?  ICQ/ab

Ansluter i Falun=)

"S"lowbugz 023

78

Jopp st'mmer det bara med jobb så dyker en viss majonnäsdirektör upp oxå!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

79

Jag kommer med 99% sannolikhet åka på denna träff, tyvärr måste jag åka hem på tidig eftermiddag på lördagen men vore kul att veta om tänkt camping är på fredagen eller om de flesta kommer på lördag fm och åker på söndag?

På "stora BR" verkar ju många tycka att festen är på fredagen, medan jag alltid tyckt det är lördagkvällen som är "träffens kväll" - sen att jag inte gillar senaste årens festarrangemang på BR med öltält och fylla istället för att gå runt med en öl och titta på bilar, prata VW med andra osv... Supa kan man, om man så vill, med fördel göra hemma eller på krogen tycker jag... Även om jag inte ska sticka under stol med att jag nog tagit några öl för många på ett och annat BR... Men här hoppas jag att BRC blir bättre på denna punkt... 

Nåt som hade vart kul hade varit om nån av em/kvällarna ägnades åt cruising... Eller kanske inte, blir raggarstuk? Men lite coolt vore det att åka jättekaravan med VWs... Inte runt runt och supa i baksätet, men ändå att alla åker en tur på stan...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

80

Vi är i alla fall minst 3st från Sundsvall..... Skulle tro att det blir fler när det närmar sig......  ICQ/ag

81

Hur stort är Tierp då? Ett varv runt korvmojen och sen är cruisingslingan till ända? Default/lol

82

Michos Miche skrev:

Hur stort är Tierp då? Ett varv runt korvmojen och sen är cruisingslingan till ända? Default/lol

Tierp är större än Hedemora, så för dig blir det som att komma till storstan....  ICQ/ae

83

Då kör vi hårt! ICQ/ab

84

Blir Legoland istället...  ICQ/ad

85

Vi blir två iaf som åker från Storvik.

T1 -68 Råttig men rolig, motor från Yamaha R1, T1 -53
T1 60-tal fejksoltakare, projekt. T1 -63. T1 -56

86

blir väl nån typ av karavan från Gävle skulle jag kunna tänka mig!

87

Blir kräftfiske istället!  ICQ/an

"Pimped by Nature"

88

Sablar!
Krockar med Utomlands-semestern...

89

Tar nog en tur ner över lördagen bara med dotter och polare i bussen.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

90

moggeboy skrev:

På fredagkväll eller lördagmorgon?

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

91

Någon som hört något om inträdeskostnaden?

Alte Liebe rostet nicht!

92

Fillmore skrev:
moggeboy skrev:

På fredagkväll eller lördagmorgon?

inget bestämt ännu vad jag vet!

93

åker ner fredag morgon! Hoppas på att plocka upp Steffe p och Skellefte Magnus i sundsvall!
Kan bli en trevlig träff!
Vilka ska köra 402m på tid?

94

Stefan_-78 skrev:

Vi blir två iaf som åker från Storvik.

Eller tre, hoppas kunna åka också med vår gröna ICQ/ag

Typ 3 Blå Variant 1600 - 68, Typ 1 -61, Grön, Typ 1 -75 Cab Brun,  Typ 2 T3 -81 Blå SCA-camping

95

nizekustoms skrev:

X2! Ja, för fan på ren svenska. Varför skall det vara så svårt att gå ut med detta? 300 eller 600, eller mer...? Visa lite respekt och ta ansvar gentemot publiken som vill närvara på evenemanget. Inte så svårt och inte för mycket begärt anser jag.

Mot Hessisch 2017!

96

Robert K skrev:
nizekustoms skrev:

X2! Ja, för fan på ren svenska. Varför skall det vara så svårt att gå ut med detta? 300 eller 600, eller mer...? Visa lite respekt och ta ansvar gentemot publiken som vill närvara på evenemanget. Inte så svårt och inte för mycket begärt anser jag.

mailade bugrunfolket för snart 2 veckor snart ang. inträde + camping men inget svar fortfarande Default/hmm

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

97

Blir nog några till från östersundsområdet som åker ner på fredan ICQ/ab

98

Är bilen klar då så kanske man tar sig en långtur från Västerås;) kanske kan sluta upp mig med er andra på vägen...

Mvh mazan

Vw Karmann ghia -58

99

marcus ösd skrev:

Blir nog några till från östersundsområdet som åker ner på fredan ICQ/ab

Gjutet  ICQ/ag

/Magnus

Typ1 Karmann Ghia-62
Typ1 Bubbla-66

100

Fillmore skrev:
Robert K skrev:
nizekustoms skrev:

mailade bugrunfolket för snart 2 veckor snart ang. inträde + camping men inget svar fortfarande Default/hmm

är nån förvånad? grape och co  har väl bevisat vilket intresse dom har sen länge! sätter inte min fot på nåt dom arrangerar! jävla tomtebloss!  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!