Kul ! 14,8 är inte nån dålig första tid så då förstår jag att du bokat möte hos banken!
Full fart spar tid !
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » BugRun Classic! 2011
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kul ! 14,8 är inte nån dålig första tid så då förstår jag att du bokat möte hos banken!
Full fart spar tid !
Håller med !
Roligt att se Olzzon på strippen ! kepan av här med ! 
Kanondag... blev det & mycket med vw´s & härligt med folk !

Efter ha ställt till med oljeläckage så att mer eller mindre finalen blivit förstörd så hade man en otroligt ångest när man lämnade Tierp arena.
Men inte lätt och veta när man sitter i bilen och har full koncentration på körningen.
Innan bilen rullades ut för körning rådgjorde jag med arrangörerna om det skulle provas eller inte.
Efter tummen upp bestämde jag mig för att prova.
Snacka om att tappa lusten totalt
Kan bara hålla med, kanonträff. Vi (Ströboxers) valde att åka fredag-lördag och hade jättetrevligt. Nån som var kvar lördag kväll och kan avrapportera stämmningen på kvällen? Fast 16 mil på 4,5 timmar gör att vi får planera om till nästa år... 
Efter ha ställt till med oljeläckage så att mer eller mindre finalen blivit förstörd så hade man en otroligt ångest när man lämnade Tierp arena.
Men inte lätt och veta när man sitter i bilen och har full koncentration på körningen.
Innan bilen rullades ut för körning rådgjorde jag med arrangörerna om det skulle provas eller inte.
Skit i det, kan hända vem som helst. Nu är det nya tag som gäller. Det är dom där panik skruvningarna
veckan före som ställer till det tror jag. Men med familj,jobb och lite tid då blir det så, jag vet 
Är det någon som ska ha ångest för att ha förstört en final så är det banansvarig inte du, oljeläckage händer på alla tävlingar.
Det är bara att ta nya tag Tony! Bilen lät väldigt bra i värmaren.
En fantastiskt trevlig dag med mycket trevligt folk och massor med luftkylda folkvagnar. Som gjort för en höjdardag.
.
Räknar med att åka redan på fredag nästa år om vädret tillåter.
Tyvärr kunde jag inte åka men roligt att alla verkar nöjda med träffen. Det var ju många tveksamma kommentarer innan. Får försöka boka in nästa års träff i kalendern 
vore trevligt att åka ..men känns som en lång utflyckt för en dag.. från blekinge.. så många mil
oj oj..
vem snackar om en dag :=)
ta med tältet eller åk buss och parta på kvällen innan med vw polare i stället
Grymt impad av arenan ! och vilket väder ! :=)
Jag åker nästa år oxå ! garanterat !
Detta var i mitt tycke årets höjdare!
Erco, inget att deppa över!!
Nästa gång är det någon annan som kladdar ner. Bit ihop å kom igen nu 
Här kommer några fler bilder.
Några till
Flera
East,grym bild på din bil i bildtråden 
Kan bara hålla med, kanonträff. Vi (Ströboxers) valde att åka fredag-lördag och hade jättetrevligt. Nån som var kvar lördag kväll och kan avrapportera stämmningen på kvällen? Fast 16 mil på 4,5 timmar gör att vi får planera om till nästa år...
Lördagskvällen var väldigt lugn, folk gick mest och myste med en pilsner :-) Känns som värmen på dagen tog ut sin rätt, så var det för mig iaf.
I övrigt så var det kanonträff.
4 augusti är inbokat till nästa år, längtar redan :-)
Precis hemkommen, måste säga att träffen var över förväntan, nästa år hoppas vi att det fler folk som campar, men jag förstår att det var många som åkte dit över dagen för att kolla läget.
Kan fan inte bli bättre att det blir den 4 augusti nästa år, först Bad Camber i Falun, CCW efter det med min lilla träff (Rat Bay) sen Karavankörning från mig till Bug Run Classic på fredagen.
3 st VW träffar på en vecka
För övrigt var det nog jag som var fullast på fredagen, men någon måste ju vara det med 
Vilken Arena!! Känns nästan overkligt, ett ställe där träffen kan växa och utvecklas. Lite synd att jag inte tog med bilen, för enligt mina beräkningar hade jag kört en tia då. Janne A körde ju 11,16, och jag brukar ju alltid köra ett par tiondelar snabbare än honom 
Tack alla för en mycket trevlig helg och ett stort grattis till alla som åkte hem med priser.
Och ett ännu större grattis till alla som satte personbästa på strippen, det var några stycken.
Vilket uppvaknande man fick på lördags morgonen.
En ivrig swampen knackar på bilen där vi sov och ropar att du måste kliva upp
och titta på en grej. Man tittar ut och ser en syn som får en att nästan svimma
fram ur morgon dimman kommer gurras jätte ekipage,en bild som etsat sig fast
för all framtid
På banan är det framför allt två höjdar upplevelser
Ett är juggas 9.9sek körning med sin gamla 90tals typ4 motor som han kört med i alla år visserligen uppdaterad i år med nytt sprut mm men med original botten del
och portade original toppar vippor!
Ett till är wärns 9.79 234km
Får tacka för en toppenhelg jag med då! Fint väder snygga bilar och en härlig arena. Lite tråkigt att min gamla typ 1 inte klarade sig hela vägen utan fick åka hem. Förstod att det var fredag kväll man skulle vart på plats då lördagen var lugnt men trevligt! 
Mycket trevligt, klart bättre än den är träffen i Mantorp. Blir nog att campa över nästa år så man kan få dricka en öl eller två.
/ P
P.S. Ett tips till arrangörerna: skippa den där jävla helikoptern nästa år.
En helt underbar helg, ser fram emot nästa år..
och efter en del klagomål som man fick i helgen så har jag reggat mig här å.. 
Var iväg och hämtade bubblan idag och det visade sig efter närmare titt att jag har kört av höger drivaxel, lådan verkar således ha klarat sig 
Tur man har köpt sig en till 60-talare så man fick hem åbäket

Jag har minst sagt inte varit så aktiv här på ett tag men nu känns det som det är dags igen!
-Försöker summera intrycken från helgen och det är en del att smälta. Kanonväder, kanonanläggning, goa vänner o FEM!!! nya PB! 60-ft, 201-tid + hast, 402-tid + hast. Sedan 2004 har jag försökt åka fortare än mitt gamla PB 11.29/186 och så lyckas jag plötsligt med 11,16/188 med en fem år gammal motor.....På förarmötet fick vi veta att det skulle vara svårt att få bra topspeed pga klistret...
Känslan jag fick på träffen var njutning. Alla gick runt o bara njöt o hade trevligt. Att dessutom få se ett antal nunor som inte visat sig på länge gjorde inte saken sämre. Stort tack till Mats Herrlander o Benny för supporten!
Petter: Det kan vara skillnad på teori o praktik;-)
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » BugRun Classic! 2011
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.