Jag och Emil hinner nog inte med karavanen från Gävlebro imorrn ändå. Ifall någon håller räkning på bilarna...
Jag och Emil hinner nog inte med karavanen från Gävlebro imorrn ändå. Ifall någon håller räkning på bilarna...
Åk tidigare 

Vi får se hur det blir. Men risken är stor att vi inte hinner med... 
Vi får se hur det blir. Men risken är stor att vi inte hinner med...
Tråkigt...
Men hoppas ni hinner ! 

7 bilar från "stall wolfparts" kommer till 7.30
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Såg ett gäng feta luftkylda ikväll på mc Donalds i Söderhamn. Hade helt glömt bort och bokat upp annat denna helg. Riktigt synd! Hade varit kul att åka ner.
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Vi åker från Hudik ca. 7.30 i Patriks Bubbla, Varianten får stanna hemma. Kommer att åka i lugnt tempo, och blir väl nåt fika stopp.
Om nån känner för att hänga på efter vägen så hör av er på 070-2130765.
258 2011-08-27 18:53:13 Senaste redigerad av surfinsafari (2011-08-27 20:10:20)
Tackar alla för en kalas trevlig träff. Gillar verkligen att träffa er ALLA.
............................................................................................
Håller med Lasse, trevligt arrangemang på grymt fin bana. Blev en ganska kort visit då småflickorna var med, men kul att träffa många gamla och nya ansikten! Tack för delarna Kee och Mauri, kul att äntligen träffas face to face!
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Verkligen en fullträff!!
Kanonväder och riktigt många luftkylda vagnar
Det måste ha varit bra många fler luftkylda än på de senaste "vanliga" Bugrun?
Åsså Guvwas lilla tillställning förstås
Och när man för en gång skull hade tänkt titta på dragracing så vart det bara en massa sanering av banan från en massa olja....trist! Men bra drag på spisarna som åkte.
Så nu ska jag bara förhandla lite med Bengt H för att få till några fler hästar i 51an 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Tack för trevligt sällskap ner och hem.
Ser fram i mot fler resor dit en trevlig dag och mycket finna bilar.
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.
Tack för en kanontrevlig träff !
Efter 2 månader med hektiska mek-kvällar så gav denna träff en välbehövlig dos inspiration som lär behövas under den kommande vintern.
Ser fram emot nästa år med VW-veckan på "hemmaplan" och BRC som en fin avslutning på sommaren.
Upp med bilder nu ni som hade kameran med er !
Tack för en kanontrevlig träff !
Efter 2 månader med hektiska mek-kvällar så gav denna träff en välbehövlig dos inspiration som lär behövas under den kommande vintern.
Ser fram emot nästa år med VW-veckan på "hemmaplan" och BRC som en fin avslutning på sommaren.
Upp med bilder nu ni som hade kameran med er !
Jäklar vad vi ska skruva i vinter 
............................................................................................
Kanonträff! Nästa år skulle det bli 3-4 Augusti. Då blir det garanterat besök.
Glömde ju förresten tacka mina glada resekamrater
Tack för att ni orkade med marschtempot och de knöliga vägarna! 
Tack för trevligt sällskap ner och hem.
Ser fram i mot fler resor dit en trevlig dag och mycket finna bilar.
Tack själv! Glöm nu inte passa vidare tipsen om du inte ska slå till 
Verkligen en kanonträff/dag. Kul med så många från Gävle Bro på morgonen.
Längtar till vw veckan nästa år. Då hinner man ju med att göra något åt todo listan på bubblan också
i vinter, för den har ju bara vuxit ju fler bilar man sett.
En dag att minnas under mörka vinterkvällar. 
Mycket bra och lyckad träff! Hoppas fler letar sig dit nästa år 
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
Vill passa på att tacka alla glada besökare som gjorde detta till en kanonträff!!
Samt ett xtra tack till alla hjältar i Ströboxers som hjälpte mig med alla mina haverier, ni vet vilka ni är!!
... nästa år skall jag komma ihåg att ta med solkräm åxå, skinet svider! 
In America you drive on the parkway and park on the driveway...
http://www.unt.se/tierp/bubblor-med-drag-1439099.aspx
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
Vilken kanondag! Testade köra på strippen för första gången och oboy, tror ni man har blodad tand nu?
Tyvärr blev det växellådsras redan i andra repan men det kom väl som ett brev på posten, så nu är det bara att riva och ta nya tag inför nästa säsong.
Vilken kanondag! Testade köra på strippen för första gången och oboy, tror ni man har blodad tand nu?
Tyvärr blev det växellådsras redan i andra repan men det kom väl som ett brev på posten, så nu är det bara att riva och ta nya tag inför nästa säsong.
Ja det var starkt av dig att göra race debuten på en världsbana som Tierp är,kul att
du blev biten. Tätstegat och en uppdaterad 1915 med högt komp, då du 
Men vad blev för tid då Olzzon innan raset ?
Och hur gick för de andra racekillarna ?
Olzzon skrev:Vilken kanondag! Testade köra på strippen för första gången och oboy, tror ni man har blodad tand nu?
Ja det var starkt av dig att göra race debuten på en världsbana som Tierp är,kul att
du blev biten. Tätstegat och en uppdaterad 1915 med högt komp, då du
Tackar!
Jodå får lägga några kulor på en låda i vinter (Redan bokat möte hos swedbank).
Helsing: Det blev 14.8 med en lugn start, kände att det fanns kapacitet att köra snabbare men det gjorde inte lådan haha 
dessutom fick du ju en jävla bra förstatid olsson. STORT! och jag lyfter på hatten.