Är sedan besöket på bugrun Mantorp i år ägare av denna 1973:a 1303 S som i iver köptes efter blocketsurfande hem från eventet. Omlackad som ni ser, originalfärgen ska vara metallicgrön. Motorn har börjat låta tråkigt så det får antingen bli nerskruvning eller byte.
-Felsökning är kanske en bra start?
Har beslutsångest om skicket: låta henne vara som hon är eller sänka ner henne och piffa lite eftersom lack & interiör ändå inte följer original. Ska motorn bytas så är beslutsångesten lika stor där. Hitta motsvarande eller balla ur. Tur man har gott om tid att vela!
Med bilen följde mycket dokumentation. Vad jag kan utläsa är alla bes protokoll med sedan köp, garantibevis & lite annat lull-lull. Utläser jag mätarställningen genom åren har den snurrat ett varv, nu står den på 8000+. Planen är att hon ska rulla igen så fort vintern är över. Ursäkta bildkvalitén, mobilbilder var det enda hon fastnade på i somras.

Sätena är omklädda som synes och hon är en tjejbil och ska så förbli!

Sällskapet som följer med är herr Åberg. Han är typen som sover sig igenom resorna. Därav brukar han hittas i baksätet med alla 4 i vädret.

bakåtsträvare 
Just nu är jag lyckligt kär i min turkosa, tack och lov!