Fasen va gött att det löste sig, grattis
Grattis! Låter som den går bra! Hoppas du får njuta resten av sommaren med nya motorn
378 2013-07-11 23:08:00 Senaste redigerad av easos (2013-07-12 07:51:18)
Najs... låter gött ! Skön känsla va ?
Härligt, låter skitbra !!
Härligt !!!
Nu börjas det, du ska se att till vintern blir det fortsatta uppgraderingar
Kul
Nu kör du inte sönder den här innan BRC
Grattis igen
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Tackar!
@Jimmy: De kan ja inte lova, de är roligt att gasa
Kom precis hem från en tur till Tierparena där de va lite race idag. Gick fint hela vägen å den har inte rasat än iaf
Om någon som vet va de gör skruvade på gasarna hade nog inte varit fel men tycker fortfarande de funkar över förväntan.
När jag lyckades synka gasreglaget så de öppna samtidigt å lika på båda sidor så går de fint. Liten flatspot vid gaspådrag vet inte om de är accpumpen som är snål eller om de är någon skruv som bråkar eller om de helt enkelt är 009'an som gör de
Välkommen in i trim träsket
Åh fan vad härligt! Ser fram emot att höra denna live grattis!
Men fan så trevligt att du får njuta lite av nya spisen nu!
389 2013-07-23 20:58:11 Senaste redigerad av MrIcka (2013-07-23 21:00:02)
Jaha har de rast än? Nä faktiskt inte Inte blivit så jätte mycket åkt då jag varit borta på semester å nu senast fått med hjälp av t100r rosthålet i golvet fixat!
När han ändå hade svetsen varm fick han hjälpa mig att tillverka detta mothåll, Idéen kommer från Herman å nu har jag tröttnat på att låna hans så fixade ihop ett själv. En gammal tryckplatta som slaktats + en feting balk. Kalas bra å ha när man ska dra svänghjul! En bonus är att de funkar även att låsa trumman med när man ska av med muttern bak Vilken jag visst hade fuskat med att dra åt efter att jag fixade läckaget där för trumman glappade =\ Nu hoppas jag den ska sitta!
Kollade mina stift idag å så här såg ett ut, bra eller anus? Lite sotiga kanske? Jag bytte å har kört på 120 som huvud istället för 115 för att jag tänkte bättre å köra fett än bränna sönder allt
Imorgon hoppas vi på solsken då det blir en tur ut till Engesberg
Börjar se ut som de ska under huven nu, var skoj att se alla som kika in idag ute på Engesberg
Cleant motorutrymme !
Bra jobbat !
Tackt till Jimmy för denna bild
Härlig bild på snygg bil, jäkla fint i motorrummet också
394 2014-02-04 01:07:09 Senaste redigerad av MrIcka (2014-02-04 01:09:29)
Som av en slump kom jag å en annan boxervilleare på att vi kunde byta fatboy med varandra så fick vi rätt sort till våra avgassystem, så nu sitter de på rätt ställe å hänger inte bakom bilen längre bara att vänta på sommaren nu då... Just ja skulle fixat någon upphängning för dämpare i hjulhuset, nå med gummi nån som har nå tips original gummit fanns inte
Vet inte riktigt var fästet sitter på dämparen men en krok i kofångarfästet och universal vgasgummi från racetema?
Nytt år, lite nya saker. Tog å köpte mig en egen (h)julklapp
Bergspak
Nya framdäck blir det också, 145R15 passade då på att måla framfälgarna då de va lite nötta och hade nån bula i kanten
De dryga är väl nu att man måste måla om bakfälgarna också så de matchar
Några bilder från förra sommaren
Blir snyggt... bra jobbat !
älskar stuket på denna men det vet du ju!