Blir inte många kronor att flytta centrumen skulle jag tro.
Om du ska flytta centrumet så kan jag hjälpa dig att svetsa dom. Men som det ser ut på
bilden finns det inte mycket att spela på, alternativt byta bana kanske?
Svårt att se har inte kikat super noga men 5-10mm skulle lätt räcka. Som de är på bilden är lägsta läget de blir, å hade jag 5mm skulle de lätt funka för de va ungefär de jag hade med 185'orna förra året när den va lägre.
Ska se om Herman inte kan letar fram några andra fälgar första bara
annars blir de nog till att undersöka möjligheten att flytta centrumet... har ju iofs banan från fälgaran som nya däcken satt på.... 5½ på de också, kanske är ett annat alternativ
Blev iaf snyggt med mera gummi i bak, bra rake där.
Ja men dåså, tröttnade på att vänta på Norrmannen så handlade ett par nya 40'or som nu är monterade, lite mek kvar sedan ska den upp i den lånade startbänken... spännande hoppas de vill lira nu då =\

Ja nu tror jag de e slut med gremlins i förgasarna ! :=) kommer bli hur kul som helst det där !

Hoppas de, vill ju ha i motorn nu så den matchar stuket 
haha kom på att ja inte sett bilen sen du fick på dom där bakdäcken, ser biffigt ut som fan, blev helt klart ballt.
Engesberg imorn?
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
284 2013-06-18 14:21:56 Senaste redigerad av MrIcka (2013-06-18 14:22:44)
Ja de blev svullet å fint!
Jo de ska nog blir en sväng dit å äta en glass, sedan till garaget å meka motor 
Hoppas de, vill ju ha i motorn nu så den matchar stuket
Den ser riktigt stöddig ut! Bra jobbat!
Jao, undra om de är någon skillnad... kollar om han vet bredd å ET på de men vad ja ser på bilden så ser de väl nästan lika ut?!?
Ser klart fränt ut!
Men vad har du för markfrigång under ?
Ser klart fränt ut!
Men vad har du för markfrigång under ?
Tackar!
Tänkter du på fram? Inga problem alls, fullhöjds 135'or så de är bara å åka
Dock tar däcken i skärmarna bak... måste lösas, kanske genom nya fälgar då 
Ja, KPZ fälgarna skulle nog passa fiiiiint 
Nehe, kasst batteri hade jag fått låna... tack t100r
efter att ha snurrat upp oljetrycket så ville den inte så mycket mer.Nya tag nästa gång, får plocka ur batteriet ur en av bruksbilarna så de blir nå snurr
hehe inte världens bästa batteri kanske, mycket skrot man sparar på 
Nu då byt batteri så vi får höra sången ! 

Nu då byt batteri så vi får höra sången !
X2 
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo
Trött startmotor satte stopp idag.. Undra om de är meningen att den inte ska startas :-\ nya tag imorgon då!
Ny packbox måste jag iaf ha, droppar bra vid svänghjulet!
På filmen låter det som att det är för mycket förtändning,prova att backa av 5 grader typ så får startern jobba lite lättare 
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo
På filmen låter det som att det är för mycket förtändning,prova att backa av 5 grader typ så får startern jobba lite lättare
Ok ska prova de, men har inte rört den sedan vi satte den till 32grader vid fullt när den startades förra gången?!? Backa vilket håll är de, höger eller vänster?
Kanon med tips och alla mottages tacksamt, jag är bara en amatör klåpare... 
Vrider du fördelaren medurs så backar du tändningen, moturs ökar förtändning.
typ 5 grader, hur mycket ska ja vrida då på ett ungefär, lite lite lite bara?
lossa låsningen och dra runt på startmotorn, så backar du LÅNGSAMT tills den startar. Sen när den går kan du ställa den exakt med stroboskoplampa.