1

http://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=112714.jpg

Rejäla gamla hårdrocks högtalare från 80-talet när allt va som bäst...
15" bas, dubbla 3" midar, kristallklar diskant och ställbart delningsfilter allt inbyggt i en låda stor nog att rymma två cirkusclowner inkl minibrandbil.

Detta var min våta dröm i många år, hade både AT40 (10" bas) och AT80 (12" bas) innan jag fick tag på dessa i ett väldigt bra skick och drev dom med en klassisk Fisher två-komponentsanläggning (finns även den kvar om någon är intresserad?) med fint resultat... Dock var steget lite klent, klarade inte spela högt utan missljud men efter att ha gömt ett NAD slutsteg bakom uppnåddes önskat resultat D.v.s tavlor hängde snett, dvd-filmerna ramla ner från hyllorna samt röven vibrerade i den mjukaste soffan under actionscenerna i The Expandebles...
Men nu har de inte använts på ett år, de tog upp för mycket plats tyckte min oförstående sambo och efter ett erbjudande om en ny Dynavoice anläggning till vrakpris så ställdes de undan så jag får vackert bita i det sura äpplet och kolla om någon är intresserad av att äga en uppsättning av de värsta man kunde ha i HiFi väg under 80-talet, de folk satt och dregla över på reklam sidorna i FIBaktuellt mellan varven av håriga bävrar...

Priset är bud... Handlar mer om rätt köpare än så mycket pengar som möjligt.
Riktigt fina AT100 går för 6-9000kr medan slitna/sprängda brukar ligga på 2-4000kr... Mina är i bra skick men det ena högtalargallret är lite skadat i ovankant samt en del repor på toppen av högtalarna. Medföljer en extra bas...

Om någon nu skulle va intresserad dra iväg ett PM...

Allätare av rang som längtar efter en äldre VW produkt...
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...

2

Halloj, skickade ett PM för ett tag sedan.

//Morgan

3

Sorry,missat de...

Allätare av rang som längtar efter en äldre VW produkt...
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...