Japp, en rep.sats NOS i kartong, org ATE, för årsmodell 1967 d.v.s. för två-krets oyo cylindern.
Ingen bild, för lådan är plomberad...å vem blir gladare av en bild på en igenklistrad papplåda?
P: 175:-
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Rep.sats H-cyl splitbuss 1967
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Japp, en rep.sats NOS i kartong, org ATE, för årsmodell 1967 d.v.s. för två-krets oyo cylindern.
Ingen bild, för lådan är plomberad...å vem blir gladare av en bild på en igenklistrad papplåda?
P: 175:-
Vad innehållr den? Hade tänkt köpa en ny till min 67 men den kanske går att repa istället
Det är väl det vanliga. Packningar, kolv, fjäder o backventil. Ska jag sprätta upp lådan? 
Hej !
Om ingen annan köpt den redan så köper jag den av dig.
Rackarns 
Har nog mer än en...då man själv hade två 67:or innan så har det blivit så att man har lagt lite på hög. Den första går till Grönis då. 
Ok jag har nog kvar dina kontouppgifter så jag pröjsar direkt.
Finns två satser kvar.
Upp! Har du kvar någon rep sats Tomas?
Eh...det får jag nog kolla.
Ok! Handlar gärna isåfall
Med vänlig hälsning,
Anton
Jodå, en sats kvar.

Pm
Nu är dom definitivt slut, gott folk.
Om det är ok att ta över tråden 25Hp så har jag några satser kvar.
300kr/st
Pengarna går till Ola & Ante för att hjälpa dem tillbaka efter kraschen.
/Herman
Dåsa herman, skicka ett kontonummer via PM så köper jag en sats av dig. Du behöver inte skicka den för jag behöver ingen repsats men Ola kan behöva pengarna. Support!!
Jo, det är OK även om dina är dubbelt så dyra...

Dåsa herman, skicka ett kontonummer via PM så köper jag en sats av dig. Du behöver inte skicka den för jag behöver ingen repsats men Ola kan behöva pengarna. Support!!
Haha -ok!
Du kan Swisha till 070-5472829 så ska jag och Landelius redovisa hur mycket vi fått in till grabbarna på bara en vecka -tippar på 10-15 lakan iallafall.
Är det ok att skriva vilka som donerat men hålla storleken på bidraget hemligt?
25Hp -ja nu är det ju lite svårare grejer att hitta ju.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Rep.sats H-cyl splitbuss 1967
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.