1

Hej!

Söker en donatorkaross. Helst en -67:a men ok med 65-66 också. Det jag behöver är
nederdelen fram och bak. Reservhjulsutrymmet, stötfångarfästen, torpeden, sidopanelerna osv fram. Bak, golvet över v-låda, innerskärmar, paneler, stötfångarfästen osv. Trösklar behöver jag ej, köpt nya kompletta sådana... Tak och övre del av sidopaneler är heller ej av betydelse.

Helt eller delvis, allt av intresse!

Bakgrunden är att jag skall rädda en "tokslut" original -67 cab.

Tack på förhand!// Mikael

2

Kanske onödig info men jag köpte en ny komplett front till min-63 på vw upnorth. Kostade 1600 kr och var komplett med stötfångsfästen mm. Fick anpassas något.

Life is a bitch and then you die

3

Tackar för tipset! Jag har också sett den, men behöver även hjulhus, torpedvägg osv. Föredrar olagat och osvetsat.

4

En tom kaross från 65 kan hämtas i Uppsala om du vill. Inte vacker men någon plåtbit av det du nämner kan du säkert använda.
Den måste bort i helgen 16-17 november. Annars kapas den i bitar och åker på återvinning.

Skrev jag att den var gratis vid bortförande? ICQ/ab

/ P

VW 1500 1963 | Tyvärr såld!
Ghia 1968

5

Det där låter spännande! Det är möjligen inte så att du kan ta några kort på den? MMS kanske smidigast. Isf 0766164661

Mvh Mikael

6

Här har du några bilder:

http://vw12001965.blogspot.se/

/ P

Ghia 1968

7

Hej!

Var i Uppsala finns den? Ser bättre ut än min så fortsatt intresse. Skulle gärna ha några mer detaljerade bilder om möjligt.

Tack på förhand!// Mikael

8

Tyvärr inga fler bilder. Vägbeskrivning skickar jag via PM.

Den rackarns karossen står i vägen för mig, och jag behöver platsen - typ nu. Därför åker den väck i helgen som kommer. Vill du ha den, kan jag vänta någon dag med att skicka den till skroten. Men inte allt för många dagar.... ICQ/ab

/ P

Ghia 1968

9

Fortsatt intresse för kaross eller karossdelar finnes. Golvet över v-lådan och komplett framparti är högaktuellt:-)'

Mvh Mikael