alpinebubblan skrev:Lit OT men ändå inte, frågar du som kan.
När jag är klar med min och kört den en bit så sänkningen gått till sig.
Ska man mäta då på axel? Både inre och yttre så jag få se skillnaden hur mycket det skiljer och sen hur räknar man ut hur lång "adapter" jag behöver sen?
Svårt att beskriva men hoppas du/ni förstår ändå.
Jag är ingen hejare på matte och därför jag frågar.
Om det skulle bli någon mm den går inåt, påverkas det mycket?
Om du inte vet hur mycket du sänkt kan du mäta paralelletet mellan rören med axeln och fjäder och sen se till att den är någon mm in framåt, har man inte säkt mer en 1hack så behöver man inte bry sig om det då et inte gör så stor skillnad
Hittade ingen bild från sidan på din bil, så det får du fixa
tottis96 skrev:Jo ja har kollat på den ett antal gånger men ja tycker inte att de framgår hur mycket man ska kapa ur.
Det beror på hur lågt du vill åka, jag har halva svärdet kvar 
______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _
(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube Ruff Time Monster Truck Homepage