Så kom den stora dagen, bolmandes med en pikant lukt av bränd olja rullade man in till besiktningen i Falun. Var i god tid så jag tänkte att motorn skulle få kallna lite innan man rullade in, tyvärr var man helt ensam på parkeringen så mitt regnummer dök upp direkt på skylten. Jaja hoppas man får nån trevlig ung man som gillar vw då i alla fall, jaså inte en lätt sur gubbe öppnade med att surt kommentera höjden på fordonet... Förstod direkt att det här kommer inte att sluta bra, men noggrann var han i alla fall och tydligen läckte den olja som ett såll men ut kom detta i slutänden...

Inte så farligt egentligen det mesta handlar om bromsarna bak, hade hoppats slippa riva eftersom det sitter självjusterande bromsar på men nu är det bara på det i alla fall. Beställer lite nya grejer ikväll så ligger det förhoppningsvis ett paket och väntar när man kommer hem från semestern om en vecka. Nån som vet vad som brukar spöka med spolningen fram, är det motorn eller finns det nått relä emellan som kan knasa. Det är i alla fall helt tyst när man trycker på spaken, säkringen är hel så långt har jag felsökt. Nån kanske sitter inne på nån bra sprängskiss på hur det ser ut?
Tog en bild efteråt i alla fall, lite ledsen ser han nog allt ut...

/Foppa

Nä men bra jobbat, slutspurten nu då