1

Hej alla glada!
Ja då kommer återigen sådan här fråga som nästan är omöjlig att svara på.
Funderar på att kränga av min notchback pga massa saker.
Jag tänkte mig bud från 40000kr och uppåt. Nu är ju frågan om jag är ute och cyklar? Default/hmm
Kolla säljes annonsen nedan OM du vill feedback på min fråga. Dvs inte för att belysa annonsen extra.
Det är en turn key som är riktigt fin.
Jag vet att hösten är sämsta tid punkten att kränga bil, då ska man ju köpa ICQ/ad
Sedan vet jag att värdet ligger mkt i betraktarens ögon osv. osv.
Vad tycker ni??
Kom gärna med feedback.

Tack på förhand!
/Larsa

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=21046

Idag:
-69 Typ 1 Baja-buggy// ICQ/ag
Förr:
-63 Typ 3 1500 Notchback // Såld ICQ/ac

2 Senaste redigerad av HenrikL (2013-09-05 12:17:46)

Sälja en Notchback för 40.000 är inget problem, men din bil är tyvärr ordentligt ombyggd - dessutom i en stil som inte är så populär år 2013. Testa en annons på Blocket och/eller vänta till i vår så ramlar det nog in några seriösa bud.

När det gäller annonsen så är jag lite skeptisk till att bilen har en MHRF försäkring. De är kända för att vara rabiata med krav på originalskick.

3

Hej Henrik!
Tack för ditt svar. Jo bilen sticker väl ut lite på sitt sätt.
Ska jag sälja den får det nog bli till våren och kanske via Blocket. Eller har den kvar helt enkelt ICQ/ab

När det gäller MHRF så har de varit hårda men de har tinat upp när det gäller ombyggda fordon.
För ca ett år sedan så tänkte vi det är ju bara att pröva.
Bilen besiktigades av Lars Eriksson, orförande i VWHK. Det skulle fyllas i protokoll och ta en jäkla massa bilder.
Sedan skickades det in och den godkändes. Bilen har en MHRF försäkring, papper och dokumentation finns som styrker detta du fortfarande tvivlar.
ICQ/ag

Återigen tack för feedback angående pris.
ICQ/ab

mvh
Larsa

Idag:
-69 Typ 1 Baja-buggy// ICQ/ag
Förr:
-63 Typ 3 1500 Notchback // Såld ICQ/ac