1

Behöver tillverka delar av denna bit: http://www.classicvw.se/plat-t2-67-hjul … ts_id/2210

Tänkte bara kolla om någon har plåtbiten liggande löst och har möjlighet att rita av ytterkanterna eller slänga den i kopiatorn? Förstår ärligt talat inte varför den är så dyr, så avancerad eller stor är den ju inte.

2

Ingen?

3

Är 357kr dyrt?

Jag brukar få ta mig i kragen och köpa grejer istället för att kanske krångla och vara dumsnål.

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

4

Nej det är väl inte så farligt egentligen, men jag behöver ju inte hela och det är definitivt värt att tillverka den lilla biten själv istf att köpa. Men nu ser det ut som att det blir köpa i alla fall.

5 Senaste redigerad av AlexN (2013-09-10 13:29:32)

Är inte detta bara en bit av mellanväggen, eller finns denna lilla plåtbit från början?
Så att där ska vara dubbel plåt där då?

Kan du inte malla av med en bit papp på din bil och skära en egen plåt efter detta då?
Det tänkte jag nog göra då den biten nog är mindre än mitt hål på bilen:)
Blir ju lite pill att knacka till nån rilla och sådär men det borde gå att få ihop.

6

Nån har stukat om B-stolpe mm, så jag har inget att malla efter. Kan ju möjligtvis spegelvända den från andra sidan.

Det är plåt utanför hattprofilen, en del av mellanväggen kan man väl kalla det ja.

7

Jag har råkat köpa 2st sådana plåtar! Du kan få köpa eller malla av en om du vill.

Problemet är att jag är borta på jobb till 27e september, så beror på hur bråttom du har.

8

Niklas, det låter lysande, så bråttom har jag inte.  Skickar dig ett PM.