Ja hur gör ni??
Jag har följ den info som står i instruktionsboken..
Spindlarna är renoverade för 3 år sedan av en duktig kille (ej mej) och enl senaste bes så var det glapp på ena sidan !!!
Dock "släppte de den genom bes ändå" men man blir ju konfunderad varför det kan vara glapp där..
Jag plockade loss spindlarna och skickade upp dom till han som nytt dom och han konstaterade att de är OK dvs ej glapp..
Monterade tillbaka dom förra våren och har kört med dom så sen dess, snart är det dags för besiktning igen
Bilen har rullat max 500 mil sedan bytet av delarna och allt är väl infettat... Vad kan det vara för glapp de ser på bes tro ? ? ?
Jag var själv under bilen och kikade med egna ögon förra bes och det såg ut som om ena spindeln verkligen glappade då! Märklig som fan tycker jag... Då allt då i princip var sprillans nytt.. Hade gått då max 50 mil.
Citroën XM V6 Break -92
Saab 9-3 2.0t Polar -03, Saab 9-3 2.0T Aero -00
Morris 1100 -65
MG 1300 mk2 -70 (rep objekt)



Då går den till 2015 
