1

Någon som kan fixa? Förstår att det kostar några tusen, men hör av er om det är möjligt.   ICQ/ab

070-5326838

Citroën C5 2011

2

Hej, är det en bubbla eller typ 2 som skall ned? Vi här samarbete med en firma i Kalix som har en lastbil/skåp som åker ner till oss i Täby, annars har de en son som åker land o rike runt med släp eller modern vw transporter.
Om lastbil blir aktuellt måste du ha tillgång till hjullastare eller en dieseltruck i Stockholm. PM mig så får du kontakt uppgifter

3

Dykaren skrev:

Hej, är det en bubbla eller typ 2 som skall ned? Vi här samarbete med en firma i Kalix som har en lastbil/skåp som åker ner till oss i Täby, annars har de en son som åker land o rike runt med släp eller modern vw transporter.
Om lastbil blir aktuellt måste du ha tillgång till hjullastare eller en dieseltruck i Stockholm. PM mig så får du kontakt uppgifter

Det är en Citroen CX  ICQ/ae vet inte om det är möjligt i så fall? Kan säkert ordna en lastkaj men måste den lastas av från sidan från en lastbil får jag nog klura lite på hur det kan ordnas. PMa gärna om du har en idé om vad det skulle kosta..

Citroën C5 2011

4

Du har pm

5

Hej, pratade med dem uppe i Kalix och de tackade nej, samt sonen som tydligen är ute på långresa