Hej alla fyrkantslovers.
dehär med vattenkylt ska jag nog hålla mig ifrån.
campingbuss Vw Caravelle i112 Autohome.
Behöver förmodligen en ny gummipackning på hö sida motorn, vattenläkage, inget i oljan. sotningsats kostar 1400:- på mekonomen. kan ev gå att laga med packning på tub beroende på hur stort skadan på packningen är. Gasolspis och kyl, 220v, vattenpump dubbla tankar samt spillvattentank under bilen, tvättställ och diskho, stereo, spotlights, bäddbar soffa nere och plats för 2 personer runt 180cm på övervåningen, fräscha dynor. reg för 4 personer med bälte. Stort förtält följer med bilen. Fina däck med mycket mönster, speciella men snygga fälgar. Kaptensstolar, åker skönt i den. Nu avställd p.g.a att jag inte använder den (har 5 andra bilar) samt vattenläkaget. Lättare mekning för kunnig då det är gott om utrymme i motorrummet. Nybytt rotor och lock samt ljuddämpare som kostade 2000:- Kan bytas mot nyare vw dh transporter, jag lägger till pengar, eller gammal luftkyld vw. Får dra 1900kg på dragkroken.
nu 32 000kr, billigare än så kommer du knappast finna en liknande buss.
0730807117
Finns i Östersund, förvaring kan ordnas om du ej har möjlighet att hämta bussen nu.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65