Tänkte jag skulle starta en tråd kanske är kul och motiverar som att jag skulle behöva motivation för att gå ut till garaget...
Köpte denna förra året inför semestern, som blev till köpenhamn sen tyskland och tillslut polen båt och hem förstår knappt hur jag vågade med enbart 3 veckors ägande av en luftkyld
den höll bra iallafall
förra ägaren åkte runt svarta havet med den för två år sedan så den har så varit med om en del
Jag har egentligen inget alls förflutet med vw eller luftkylt men var sugen på en veteranare och tycker att det är intressant med luftkylt och boxer rätt udda på ett bra sätt såklart! har sneglat lite på bubblor med men det får bli Isåfall när/om jag flyttar till ett hus med större tomt.
Just nu så väntar jag på paket från paruzzi med bla vintage speed rostfri ljuddämpare mumma
samt lite hjullager en till drivknut bromstrummor samt nya tänddelar.

undrar om det går att limma fast den? får nog bli så tillbaka någrakm ock köpa superlim då
det jävliga är att jag väntar på mitt paket och i det ligger nya tänddelar.....
höll hela resan och nu har jag den nya på plats, dock så hade fördelarlocket spruckit i frakten, blivit klämt av bromstrummorna tror jag