1

Förslag på vad man ska kolla först emottages gärna, baybus -74

412 ls variant -74 ( min 1:a bil, borta sen länge...)
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73

2

jag skulle nog börja med att kolla spänningsstabilisatorn som sitter på baksidan av panelen ICQ/ab

3

Min mätare va slut i potensometern. Den sitter dumt till så lättaste sättet att komma åt den är att göra en lucka i plåten bakom baksätet. Kan fixa bilder om du vill.

4

Geten skrev:

Min mätare va slut i potensometern. Den sitter dumt till så lättaste sättet att komma åt den är att göra en lucka i plåten bakom baksätet. Kan fixa bilder om du vill.

Rätt vanligt på Bayar får jag för mig?

5

GB skrev:
Geten skrev:

Min mätare va slut i potensometern. Den sitter dumt till så lättaste sättet att komma åt den är att göra en lucka i plåten bakom baksätet. Kan fixa bilder om du vill.

Rätt vanligt på Bayar får jag för mig?

Jag tar väldigt gärna emot bild på VAR jag i så fall ska ta upp ett hål, så det blir rätt direkt... ICQ/ad

412 ls variant -74 ( min 1:a bil, borta sen länge...)
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73

6 Senaste redigerad av majesty (2013-07-02 21:02:15)

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=465431

Där står det mått ICQ/ab gjorde hål för ett tag sen och ångrar det inte, med tanke på all "kalibrering" min nya mätare av b kvalitet behövde.
Tänk på vad du använder för verktyg bara och inte vinkelslip..

7

Kan ta kort å mäta fall du vill men de står ju allt i länken. På min buss va de gjort med borr och skruvmejsel så de ut som. Möjligtvis en dålig plåtsax...