Hej har en vw buss typ 1 omgjord till rastkoja.
Den och två andra var med i kk rallyt som barack åt tidtagarna
Men dörren är avslipad men fins kvar. Taket
Är inknövlat men går att fixa. Vad ligger värdet på?
1 2013-06-27 22:41:38 Senaste redigerad av banana Split window (2013-06-28 09:31:54)
Bild berättar mer om värdet...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Ser ut att vara runt 59-62, kanske
Saknas en del grejer, svårt med en enda bild 
Max 20 papp skulle jag tro men mer bilder behövs 
20 papp...skojar du?
Det saknas ju en hel karossida!!!! 
Fler bilder fixade
jag skulle säga 5-7000 max
Skrotvärdet är kanske på sin höjd ett par tusen sen att den faktiskt kan funka som koja/trädgårdsinredning kanske kan höja priset ett par tusen till. Max 8000kr i mina ögon. Ska den säljas för att någon ska försöka göra den körduglig borde priset bli lägre av ren barmhärtighet för stackaren som ska laga upp den.
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65
8 2013-06-28 09:41:57 Senaste redigerad av 25hpman (2013-06-28 09:44:04)
Antingen har du spegelvänt några bilder, eller så har du fotat 2 olika bussar.
Sen är ju bilderna riktigt kassa med.
Bild 1 o 2 är samma buss, bild 3 o 4 är en annan....varför blandar du? Är sanningen så hemsk?
25hpman nja jag har den avskuren på en båt men
Medföljer givetvis
Jn okej
Så, det är 2 bussar alltså?
Jo jag vet har tagit bilderna med mobilen
Och nej jag tog dom" spegelvända" på båten. I båten
Nope en buss
Har den lastdörrarna på höger sida då?
Vänster sida
Du menar att de två sista bilderna visar dörren som följer med. För de kan inte vara på en buss
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65
På bild 1 o 2 är det fritt blås från baklucka till instrumentpanel. På bild 3 o 4 sitter det väggar o fönster där. På bild 1 o 2 saknas hela höger sidan o taket hänger ner, men på bild 3 o 4 är taket rakt o det sitter lastdörrar o sidovägg på plats.
Logiken saknas...
Jamen 3 och 4 sitter på båten båten har sidor vw
Dörren som saknas på bilen och har tak.
20 papp...skojar du?
Det saknas ju en hel karossida!!!!
MAX 20 papp skrev jag och nu när man fått se lite mer så är det betydligt lägre...
Fattar det som att sidan som fattas på bussen(bild 1å 2) är avskuren och sitter i hans båt(bild 3 å 4) med dörrarna. Bussen är ju då "hel"....men välllldigt illa åtgången.
Ligger ju ute på blocket nu så det är nog bara att buda på om man är sugen:)
Med sådan uttömmande information om bilen som har bifogats här, så måste det ju vara lättsålt! 
22 2013-07-11 16:54:51 Senaste redigerad av Sandbäck (2013-07-11 16:55:40)
En burk WD-40, en tub Autosol, en rulle pepitatejp och en till rulle gaffatejp och denna buss är klar för sommaren!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Tänk om trådskaparen lagt upp dessa 4 bilder istället för sina dåliga mobilfoton som ser ut att vara tagna av en aspackad person... 
Ser ut som en reservdelsbuss i mina ögon... 
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan