Inte luftkyllt men en sån här har man spanat efter länge till rimmligt pris inom någorlunda närhet och så dyker det upp en i grannkommunen till ett mycket attraktivt pris. Jag hadde veckan innan sålt min -63 för att jag ville köra 1303 a. Sagt och gjort jag köpte Joans Rehn gula -73 på fredagen och på måndagen ringde jag på denna, vi skall bara åka och titta
Killen som stod för annonsen var barnbarn till dom som skulle sälja och totalt nerringd av intressenter. Han tyckte det var kul om den hamnade i närheten så vi bestämmde oss på stört för att köpa den. Paret som vi köpte av har ägt den i 22 år och var i 80 års åldern och kanontrevliga, klart vi skulle få köpa den. Inte läge att pruta heller. Så nu äger vi en Gipsy
Blir nog att lägga ut 1303 an på annons då bilparken är lite för stor. Nog min kortaste tid som bubblaägare.
Hoppas man får komma in på BC och BRC... Annars sover vi utanför träffområdet.
Morgan och Malo
Såg den med på Blocket i förbifarten. Ser ut som du har dragkrok på din. Har de behövt modda mycket för att montera den? Letar själv passande dragkrok till min Zigenare...
Står inte heller varför de inte skulle passa. Förhoppningsvis är det väl inte värre än att man måste såga upp lite i plastdelarna där bak. En annan liten fråga, har du en Primuspanna med i din? Har du i så fall även en elpatron kopplad i systemet? Tyvärr saknar jag elpatronen då den tydligen var extrautrustning. Tänkte se om man inte kunde eftermontera en sådan. Lite smidigare än löst element om man tar in på camping.