Kolla på rallybilden.se
Mycke bilder finns där
Skitfina bilder Whallis, tog inte så många själv men här är några 
Jag var där några timmar idag och knäppte drygt 500 bilder. Laddar upp dom på min sida dom närmsta dagarna, har några andra träffar att ordna först.
(Skriver ett nytt inlägg då)
Här finns alla mina bilder från helgen
http://www.vwtyp1.com/forum/viewtopic.p … 23#p142723
Akta er för vakter med batong...
http://www.vwtyp1.com/forum/viewtopic.p … 23#p142723Akta er för vakter med batong...
Tack för bilderna.. för en som inte var där...
Hmm vad har hänt med bilen ???

En testosteronstinn "vakt" som inte tyckte dom stannade nog fort... 
Lång historia kort.
En nyinsatt ordningsvakt vill blåsa första bilen han ser. Pga "fullsatt" bil och musik märker inte föraren vakten som då blir sur och springer ikapp och slår in rutan med batongen för att skapa uppmärksamhet.
En stund senare var det knökfullt med folk och vakter och slutligen kom polisen.
Föraren var nykter och ordningsvakten som för övrigt var kvar hela kvällen är polisanmäld.
En testosteronstinn "vakt" som inte tyckte dom stannade nog fort...
Okej fan va tråkigt ! 

Lång historia kort.
En nyinsatt ordningsvakt vill blåsa första bilen han ser. Pga "fullsatt" bil och musik märker inte föraren vakten som då blir sur och springer ikapp och slår in rutan med batongen för att skapa uppmärksamhet.
En stund senare var det knökfullt med folk och vakter och slutligen kom polisen.Föraren var nykter och ordningsvakten som för övrigt var kvar hela kvällen är polisanmäld.
WOW....
Nu blev man nästan lite nojig för att åka dit 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
13 2013-06-10 14:44:27 Senaste redigerad av Crazyweed (2013-06-10 14:47:30)
Ja har länge varit tveksam till att ha min bil där på nätterna...
fast de har ju inte varit vakterna man varit rädd för... 
Detta ekipage rullade flitigt omkring på området, poäng för kul idé..
men inget ja vill ha strykande runt bland utställningsbilar, dessutom me
arrangörer åkandes på taket? vems försäkring täcker en ev skada..?
nog grinat & gubbgnällt!
Fint väder trevligt folk & fina bilar!
Kul med alla bilder!
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Lång historia kort.
En stund senare var det knökfullt med folk och vakter och slutligen kom polisen.Föraren var nykter och ordningsvakten som för övrigt var kvar hela kvällen är polisanmäld.
Tyvärr hade inte västen och batongen räddat idioten från en redig combo i nyllet om bilen vore min. Och givetvis hade det kostat mig mer än det smakar men smällar får man ju ta har jag hört.
Finns några bilder här: http://www.facebook.com/sverker.boquist … amp;type=3
Ska lägga upp på fotohinken senare.
Ali G
18 2013-06-10 19:31:00 Senaste redigerad av GURRA (2013-06-10 19:34:01)
http://www.vwtyp1.com/forum/viewtopic.p … 23#p142723Akta er för vakter med batong...
Det är väl alltid kul med lite info från föraren! Gunnar Utterström heter jag (GURRA) på detta forum. Nykter var jag och har kört prickfritt i 33 år!
Bilens ägare är Johnny (Mr300). Vakten påstod att jag höll på att köra över honom? Vi låg och kröp på ettan och jag hade fri sikt och vad jag kände så körde jag inte över någon vakt;.).
En ordningsvakt borde väl ha lärt sig att man ska gå på vänster sida på en väg;.)
Till sist vill jag bara säga att det var synd på Jonnys läckra kärra.
(På AIRMEET har vi inga vakter......) Johnny polisanmälde händelsen.
Gurra från Malmö
Det är väl alltid kul med lite info från föraren! Gunnar Utterström heter jag (GURRA) på detta forum. Nykter var jag och har kört prickfritt i 33 år!
Bilens ägare är Johnny (Mr300). Vakten påstod att jag höll på att köra över honom? Vi låg och kröp på ettan och jag hade fri sikt och vad jag kände så körde jag inte över någon vakt;.).
En ordningsvakt borde väl ha lärt sig att man ska gå på vänster sida på en väg;.)
Till sist vill jag bara säga att det var synd på Jonnys läckra kärra.
(På AIRMEET har vi inga vakter......) Johnny polisanmälde händelsen.Gurra från Malmö
Vilket stolpskott. Kom han inte in på polishögskolan och tog tillfället att misshandla en bil. Moget!
Ali G
Ja har länge varit tveksam till att ha min bil där på nätterna...
fast de har ju inte varit vakterna man varit rädd för...
Detta ekipage rullade flitigt omkring på området, poäng för kul idé..
men inget ja vill ha strykande runt bland utställningsbilar, dessutom me
arrangörer åkandes på taket? vems försäkring täcker en ev skada..?nog grinat & gubbgnällt!
Fint väder trevligt folk & fina bilar!
![]()
Kul med alla bilder!
Detta tycker jag är konstigt att det ens tilläts rulla överhuvudtaget (inte alltid det framfördes i lämplig fart heller)
När andra ekipage stannades eller fick rutor sönderslagna av vakter. Räknade till 18 personer på "bryggan" en gång. Om man skulle räkna lite lågt säg 60kg per person så blir det 1080kg och det hoppades på bryggan samt försökte utföra burnisar med folk på taket, medans polis tittade på?
Vakten var även kvar lördagkväll. Hade det varit jag som ansvarade för dom hade han lyfts bort omgående. Överviktig, tunnhårig man i 55 års åldern, och nej, han har nog blivit kuggad på polishögskolan ett antal gånger.
Håll gärna oss andra underättade om fortsättningen på den tråkiga "storyn"
Kommer vakna med orena fingrar
Vakten var även kvar lördagkväll. Hade det varit jag som ansvarade för dom hade han lyfts bort omgående. Överviktig, tunnhårig man i 55 års åldern, och nej, han har nog blivit kuggad på polishögskolan ett antal gånger.
Håll gärna oss andra underättade om fortsättningen på den tråkiga "storyn"
Fixar detta Jocke!
Lite mer bilder
Ligger fler på bloggen min www.RubNScrape.com eller en öppen länk till bilderna på fejjan
https://www.facebook.com/media/set/?set … tif_t=like

Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
tack för alla bilder på luftkylt
hoppas man e ledig nästa år så man slipper till bugrun.
Ja, iår hade man ju skrotat campingen nere i böjen...o de flesta säljarna på marknaden kan nog vara överens med mej när jag påstår att, om man bygger en ny väg utanför samhället så dör handeln.
Tidigare gick vandringsstråket genom marknadsplatsen o vi säljare fick mycket sålt på rena infall o impulsöp....det inträffar inte längre, nu när folket knappast vill gå en kilometer för att ta sej runt banan för att komma till marknaden, än mindre vill man kånka med t.ex. en dörr en km tillbaka till bilen.
Om Bug Run-folket inte flyttar marknaden närmare kunderna, så är jag övertygad om att mycket snart så är marknaden obefintlig där. Jag lovar att det kommer att vara sista gången för mej som säljare om man inget gör, o flera säljare har samma inställning som jag.
Årets avans var bara en fjärdedel av vad det har varit tidigare år. O det kan man inte skylla enbart på det ekonomiska läget som råder nuför tiden.
Marknaden dör, man missar att få in de säljararvoden vi bidrar med, o folk kursar grejor vid bilarna istället, utan att betala nåt extra för det. Ta ditt ansvar, Grape!